KARIERA

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem pojazdów. Zajmujemy się tym biznesem od 2016 roku. Zaczynaliśmy od tak zwanego „zera”, udostępniając swoje samochody oraz nie zatrudniając pracowników.

Obecnie mamy setki samochodów oraz kilkudziesięciu pracowników w całej Polsce. Nasza firma działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Chcemy stworzyć najlepszą wypożyczalnie samochodów w Polsce. Chcemy się rozwijać, zwiększać flotę oraz naszą kadrę, tworzyć nowe oddziały, stale podnosić jakość świadczonych usług.

about-us-2

KOGO POSZUKUJEMY?

Poszukujemy kandydatów do pracy, którzy chcą tworzyć z nami coś wielkiego, chcą się rozwijać, chcą dać od siebie jakąś wartość dodaną dla firmy. Kandydatów, którzy chcą być częścią zgranego zespołu.

Stawiamy na: uczciwość, zaangażowanie, odpowiedzialność, proaktywność, rozwój osobisty, kulturę osobistą, wysoki standard usług.

Zatrudniamy na umowy o pracę, umowy zlecenia oraz umowy B2B. Chętnie zatrudniamy studentów, w tym także studentów dziennych.

Naszym współpracownikom proponujemy ciekawy system premiowy oraz dostęp do systemu kart Multisport.

GettyImages-1127734738_HBR

BARTEK

Pracę w firmie rozpocząłem w sierpniu 2020 roku na stanowisku specjalisty ds. assistance, po dwóch latach awansowałem na stanowisko koordynatora krajowego.
W biurze panuje przyjazna atmosfera, którą kształtuje życzliwość, dobra komunikacja oraz chęć docierania do wspólnie wyznaczonych celów, każdy służy pomocą i darzy się szacunkiem. Dodatkowo fajną sprawą są cotygodniowe spotkania podczas, których każdy może wyrazić swoje pomysły czy też spostrzeżenia na temat działania i funkcjonowania firmy, taka “burza mózgów” przynosi wiele znakomitych opcji, dzięki czemu każdemu z nas pracuje się lepiej.

DAMIAN

Karierę w Quanta rozpocząłem pod koniec 2018r. Zaczynałem jako kierowca w oddziale Wrocław, po kilku miesiącach pracy jako kierowca dostarczający pojazdy do klientów, firma dostrzegła we mnie potencjał i zaproponowała pracę w siedzibie firmy w Warszawie. Dziś jestem odpowiedzialny za rozliczanie najmów i wystawianie faktur, a także za zatrudnianie nowych kierowców do naszego teamu.

ALICJA

Pracuję w Quanta Cars od 2021. Jestem skutecznym i proaktywnym Specjalistą ds. Rozliczeń 😊
Na co dzień zajmuję się właściwym obiegiem dokumentów,
procesami księgowymi oraz współpracą z partnerami biznesowymi.
Cechuje mnie otwartość na nowe wyzwania, a
nieustanne poszukiwanie miejsca na rozwój sprowadziło mnie do Quanta Cars.

MATEUSZ

Pracę w firmie Quanta Cars rozpocząłem w marcu 2021 roku jako kierowca w oddziale w Bydgoszczy. 

W firmie podoba mi się przyjazna atmosfera jaka panuje w młodym zespole, luźne podejście do pracowników, a co za tym idzie to, że pracujemy bez presji oraz nadmiernego stresu. Taka atmosfera wpływa pozytywnie na jakość pracy całego zespołu oraz ciągły rozwój firmy, który powoduje ciągłe polepszanie warunków pracy każdego pracownika.

Jeżeli ktoś chce zdobyć cenne i wspaniałe doświadczenie na przyszłość, polecam dołączyć do naszego zespołu.

SEBASTIAN

Pracę w firmie zacząłem pod koniec marca 2021 roku. Od tego momentu nieprzerwanie rozwijam się w swojej pracy. Początkowo nie rozumiałem kilku rzeczy, lecz po paru dniach próbnych z kolegą z oddziału wszystko było już jasne. Od tamtego momentu sam wyszkoliłem już kilku pracowników na terenie całej Polski. Moim zadaniem jest dostarczanie i odbieranie aut od klientów. Czasem trzeba też zaprowadzić auto na serwis lub na myjkę. Praca sprawia mi przyjemność, ponieważ lubię to co robię. Z biurem zawsze jest dobry kontakt, mogę z nimi załatwić dosłownie wszystko. Firma coraz bardziej się rozwija i cieszę się, że mogę aktywnie w tym uczestniczyć i dokładać swoją cegiełkę.

 

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

1. Wyślij CV

2. Rozmowa telefoniczna

3. Dzień próbny

4. Spotkanie z przełożonym

5. Podpisanie umowy

Proces rekrutacji jest pięcioetapowy.

Etap I.

Po otrzymaniu od kandydata aplikacji na dane stanowisko (mail na adres: rekrutacja@quantacars.pl) osoba rekrutująca kontaktuje się telefonicznie / mailowo z kandydatem i umawia na Etap I rekrutacji.

Aplikacja na dane stanowisko powinna zawierać CV ze zdjęciem, nr telefonu oraz adresem e-mail do kontaktu. W przypadku ograniczonych możliwości rozmowy telefonicznej kandydat może wskazać zakres godzin, w których preferuje kontakt telefoniczny.

Etap II.

Rozmowa telefoniczna lub videorozmowa osoby rekrutującej z kandydatem, w czasie której poznajemy się wzajemnie, opowiadamy o pracy w naszej firmie, odpowiadamy na pytania kandydata.

W przypadku pozytywnego przebiegu rozmowy, zapraszamy telefonicznie i mailowo kandydata do etapu trzeciego.

Etap III.

Ten etap polega na spędzeniu jednego dnia wraz z innym naszym pracownikiem, i obserwowaniu wykonywanych przez niego rutynowych czynności na tym stanowisku pracy. Kandydat widzi w praktyce na czym będzie polegała praca.

Na koniec tego etapu, osoba rekrutująca kontaktuję się z kandydatem w celu omówienia kolejnego etapu rekrutacji.

Etap IV.

Ten etap polega na rozmowie z osobami zarządzającymi. Na tym etapie osoby zarządzające przypominają oczekiwania związane ze sposobem wykonywania pracy, w tym wartości, na których opiera się praca i w przypadku ich akceptacji strony ustalają warunki współpracy, w tym rodzaj umowy oraz wysokość wynagrodzenia.

Etap V.

W przypadku dojścia do porozumienia strony podpisują odpowiednią umowę i związane z nią dokumenty.

 

Wolne stanowisko

Miejscowość

Charakterystyka stanowiska pracy

Specjalista do spraw flotowych

Praca w Dziale Floty polega na zajmowaniu się flotą pojazdów w szerokim znaczeniu tego słowa. Potencjalny kandydat na to stanowisko powinien mieć obycie w branży motoryzacyjnej.

Więcej szczegółów

Do podstawowych obowiązków należy:

Pomoc w odbiorach nowych pojazdów od naszych dostawców i wprowadzanie ich do floty.

Umawianie montażu i demontażu GPS-ów.

Wprowadzanie danych dotyczących pojazdów, serwisów oraz szkód do systemu zarządzania flotą.

Monitorowanie stanu pojazdów oraz reagowanie na wszelkie informacje o uszkodzeniach pojazdów.

Monitorowanie stanu pojazdów pod kątem konieczności wykonania przeglądów serwisowych.

Ustalanie zakresu naprawy lub zakresu czynności w ramach serwisów okresowych.

Wyszukiwanie odpowiednich serwisów.

Negocjowanie stawek za usługi serwisowe.

Umawianie wizyt w serwisach oraz koordynowanie podstawiania pojazdów oraz ich odbioru z kierowcami lub klientami.

Czynności kontrolne, w szczególności dotyczące floty oraz sposobu korzystania z floty.

Praca na tym stanowisku polega częściowo na pracy stacjonarnej w biurze firmy, a częściowo na wykonywaniu różnych czynności poza biurem.

Praca w biurze to praca z komputerem, z różnymi programami. To także praca z ludźmi – współpraca z innymi pracownikami biura, a także z klientami oraz kontrahentami. Wykonywanie codziennych zadań oznacza także prowadzenie wielu rozmów przez telefon. Jest to praca odpowiednia dla osoby, która dobrze odnajduje się w relacjach z ludźmi.

Specjalista do spraw rozliczeń

Praca na tym stanowisku to praca głównie z komputerem. Pracownik będzie zajmował się rozliczaniem najmów dla naszych kontrahentów, co następuje w kilku systemach. Do rozliczonych najmów pracownik będzie wystawiał faktury oraz noty i wysyłał je do naszych kontrahentów.

Więcej szczegółów

Kolejnym obowiązkiem będzie rozliczanie kosztów kierowców. Polega to na analizie prawidłowości wypełnianych przez kierowców zestawień dotyczących ich kosztów oraz weryfikowaniu tych zestawień z dokumentami księgowymi oraz wypłaconymi kierowcom zaliczkami.

W ramach swoich obowiązków pracownik będzie wprowadzał dokumenty kosztowe także do systemu księgowego.

Pracownik będzie także wspomagał Dział Rozliczeń w bieżącej obsłudze biura.

Wszystkie obowiązki będą wykonywane we współpracy z księgową oraz innymi pracownikami Działu Rozliczeń.

Nie wymagamy doświadczenia na tym stanowisku – nasi pracownicy przeszkolą nowego pracownika we wszystkich jego obowiązkach. Natomiast z uwagi na pracę z komputerem oraz różnymi programami wewnętrznymi w firmie, kandydata powinna cechować łatwość w pracy z komputerem.

Specjalista do spraw logistyki

Praca na tym stanowisku to praca logistyka do spraw wynajmów operującego w ramach call-center. Praca wykonywana jest w biurze w siedzibie spółki.
Celem pracy jest podjęcie jak największej liczby najmów zlecanych firmie w formie telefonicznej oraz poprzez kanały elektroniczne i doprowadzenie do ich realizacji, a także organizowanie sprawnego odbioru pojazdu po zakończeniu najmu.

Więcej szczegółów

Wykonywanie zadań polega na przyjęciu zapytania (w formie telefonicznej lub innej elektronicznej), ustaleniu czy firma dysponuje wolnym pojazdem w najbliższym oddziale oraz wolnym kierowcą, który może zrealizować taki wynajem. W przypadku braku wolnego pojazdu w danym oddziale lub wolnego kierowcy należy ustalić czy są inne możliwości realizacji takiego zlecenia, np. podstawienie innego pojazdu, transfer pojazdu z innego oddziału lub zorganizowanie kierowcy z innego oddziału. To wymaga szybkiej analizy pod kątem logistycznym – możliwe scenariusze należy ustalać w możliwe najkrótszym czasie, będąc np. na linii z osobą zlecającą najem, aby zdecydować o przyjęciu lub odrzuceniu takiego najmu. Jednocześnie należy mieć na uwadze, że bardzo ważne jest, aby jak najwięcej najmów zostało przyjętych do realizacji, a następnie aby wszystkie przyjęte najmy zostały zrealizowane. Tym samym analiza logistyczna musi zostać zawsze wykonana z nastawieniem na znalezienie takiej możliwości, aby najem doszedł do skutku.

Po przyjęciu najmów należy dokonać odpowiednich wpisów w systemach firmowych (m.in. należy założyć rezerwację na dany pojazd), skontaktować się z kierowcą oraz klientem aby potwierdzić podstawienie pojazdu oraz zadysponować kierowcą i udzielić mu ewentualnych wskazówek dotyczących realizacji zlecenia.

W przypadku kończenia najmów oraz odbiorów pojazdów sytuacja wygląda podobnie – należy weryfikować informacje o kontynuacji lub zakończeniu najmu. Na tej podstawie należy skontaktować się z klientem w celu umówienia odbioru pojazdu oraz przekazać takie zlecenie konkretnemu kierowcy.

Najmy związane z OC sprawcy lub świadczone w ramach umów Assistance zazwyczaj muszą być realizowane szybko, np. w ciągu 2 godzin, co oznacza konieczność trzymania odpowiedniego tempa w wykonywanych czynnościach.

Pomiędzy tymi czynnościami pracownik odbiera także inne telefony m.in. od klientów, którzy poruszają kwestie techniczne dotyczące pojazdu lub inne sprawy dotyczące najmów. Problemy te należy rozwiązywać lub przekierowywać sprawy do kolegów z Działu Flotowego

Biorąc pod uwagę charakterystykę pracy na tym stanowisku jest to z całą pewnością praca dla osób potrafiących szybko myśleć, szybko pracować z komputerem i mieć odpowiedni zmysł do wychwytywania możliwości realizacji trudniejszych zleceń.

Jest to praca dla osób biegle pracujących z mapą Polski oraz orientujących się w odległościach pomiędzy oddziałami firmy oraz innymi głównymi miastami, w celu szybkiego szacowania czasu potrzebnego na przejazd do miejsca wydania lub odbioru pojazdu.

Dodatkowo jest to praca dla ludzi lubiących rozmowy przez telefon – większość zleceń otrzymujemy telefonicznie. Chcemy, aby kontakt telefoniczny z naszymi zleceniodawcami, a także z naszymi klientami był profesjonalny, miły, z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.

Jest to praca, która w określonych momentach dnia oraz tygodnia jest pracą pod presją czasu. W związku z tym szukamy osób, które są dynamiczne i nie boją się natłoku czynności do wykonania.

Mając na uwadze fakt, że nasza firma rozwija się dynamicznie, pozyskuje nowych klientów z czym równolegle następuje rozrost floty, szukamy do pracy osób, które będą się cieszyły z rosnącej liczby realizowanych najmów oraz ilości pojazdów i kierowców, a także telefonów do odebrania i wykonania. Do naszej firmy, a w szczególności do Działu Assistance, szukamy osób, które będą się nawzajem wspierały i pomagały sobie na bieżąco, szczególnie w okresach spiętrzonych zleceń.

Specjalista do spraw wynajmu pojazdów

Praca na tym stanowisku polega na wykonywaniu zleceń wydania pojazdu klientowi, odbioru pojazdu od klienta, zaprowadzenie pojazdu na serwis, myjnię, dokonanie transferu pojazdu do innego oddziału. Zlecenia przychodzą z różną częstotliwością.

Więcej szczegółów

USTALANIE CZASU PRZYJMOWANIA ZLECEŃ

Zleceniobiorca powinien ustalać z Działem Assistance, w jakim okresie może przyjmować zlecenia. W takiej sytuacji zlecenia w ustalonym okresie będą kierowane do danego Zleceniobiorcy. Zleceniobiorca może zgłaszać swoją chęć przyjmowania zleceń także w dodatkowe dni i godziny niż te, które ustalono na wstępie.


Dział Assistance może także kontaktować się ze Zleceniobiorcą, proponując mu wykonanie zleceń w innym okresie.


W tym systemie wypracowane wynagrodzenie jest wypłacane za każde wykonane zlecenie, tym samym jest zależne wyłącznie od chęci i zaangażowania Zleceniobiorcy w wykonywanie swoich obowiązków.


W przypadku zgłoszenie woli przyjmowania zleceń w danym okresie, Zleceniobiorca powinien podejmować zlecenia w jak najkrótszym czasie.


W przypadku braku otrzymania przez danego Zleceniobiorcę zleceń w ilości pozwalającej na wypracowanie kwoty minimalnej, firma wypłaci za dany miesiąc ustaloną kwotę minimalną.


Praca na tym stanowisku jest pracą odpowiednią dla osób, które lubią motoryzację, lubią podróżować samochodem oraz komunikacją publiczną, a także lubią bezpośredni kontakt z klientem. Dla osób, dla których wykonywanie niestandardowych działań jest ciekawym wyzwaniem.

WYKONYWANIE ZLECEŃ

Jeżeli Zleceniobiorca otrzymuje zlecenie wydania lub odbioru pojazdu, wówczas jego praca polega na skontaktowaniu się z klientem w celu doprecyzowania podstawienia lub odbioru pojazdu w konkretnym miejscu i o konkretnej godzinie (wstępnie umawia to logistyk Działu Assistance). Wydanie i odbiór mogą następować na terenie miasta-oddziału, mogą odbywać się także poza miastem-oddziałem. Najczęściej jest to ograniczone do terenu danego województwa, ale mogą zdarzyć się także dalsze podróże.

W przypadku wydania pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża samochodem do klienta i razem z klientem wypełnia w formie elektronicznej umowę na telefonie, dokonuje oględzin pojazdu w celu weryfikacji stanu pojazdu, czyli ewentualnych uszkodzeń, które trzeba zaznaczyć na protokole, weryfikacji stanu czystości pojazdu. Po wydaniu Zleceniobiorca wraca do siebie komunikacją i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

W przypadku odbioru pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża do klienta komunikacją, dokonuje oględzin pojazdu z klientem, wypełnia w formie elektronicznej protokół zdania pojazdu i wraca pojazdem do siebie i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

PREFEROWANE PRZEZ SPÓŁKĘ OKRESY PODEJMOWANIA ZLECEŃ

Z uwagi na wykonywanie zleceń przez firmę przez 7 dni w tygodniu, Dział Assistance potrzebuje zapewnić możliwość podejmowania przez Zleceniobiorców zleceń także przez 7 dni w tygodniu. W konsekwencji Zleceniobiorca może ustalać z Działem Assistance okres przyjmowania zleceń w różnych okresach. Poniżej przykładowe i najczęściej stosowane warianty podejmowania zleceń, deklarowane przez Zleceniobiorców.

Wariant 1 – wykonywanie zleceń w tygodniu

Przyjmowanie zleceń w tygodniu od poniedziałku do piątku w ustalonych z Działem Assistance godzinach.

Wariant 2 – wykonywanie zleceń tylko w weekendy

Przyjmowanie zleceń we wszystkie soboty i niedziele lub w co drugi taki weekend.

Wariant 3 – weekendy i popołudnia

Przyjmowanie zleceń w tygodniu 2 lub 3 dni oraz co drugi weekend, np.::

  • w pierwszym tygodniu praca w poniedziałek, środę, piątek,
  • w drugim tygodniu praca we wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę.

WYNAGRODZENIE, ZWROT WYDATKÓW

Za każde wykonane zlecenie firma wypłaca ryczałtowe wynagrodzenie w zależności od rodzaju czynności oraz od odległości na jaką należy się przemieścić. Wynagrodzenie za wszystkie wykonane zlecenia w danym miesiącu, płatne jest do 10-go dnia następnego miesiąca. Wynagrodzenie kształtuje się w następujący sposób:

Wykonywana czynność Stawka ryczałtowa w PLN brutto
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer na terenie miasta – siedziby oddziału 35,00
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer poza miastem – siedzibą oddziału, w promieniu do 50 km od centrum tego miasta 50,00
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer poza miastem – siedzibą oddziału, w promieniu pow. 50 km do 100 km od centrum tego miasta 80,00
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer poza miastem – siedzibą oddziału, w promieniu pow. 100 km do 200 km od centrum tego miasta 100,00
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer poza miastem – siedzibą oddziału, w promieniu pow. 200 km od centrum tego miasta 150,00
Dodatek z tytułu dojazdu do miejsca wykonania zlecenia (wydania lub odbioru pojazdu, transferu) po 22.00 30,00
Podstawienie lub odbiór pojazdu z serwisu 25,00

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej przez 5 dni od poniedziałku do piątku przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 1500 zł brutto.

Dla osób, które z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej we wszystkie weekendy przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 500 zł brutto.

Dla osób, które z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej w co drugi weekend oraz w co drugi dzień w tygodniu przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 1000 zł brutto.

Dla osób, które z Działem Assistance przyjmowanie zleceń w innym zakresie, wynagrodzenie minimalne nie jest przewidziane.

Firma pokrywa wydatki pracowników z tytułu dojazdów w związku ze zleceniami, np. koszty biletów komunikacyjnych, koszty myjni. Na poczet tych kosztów firma wypłaca zaliczki, z których Zleceniobiorcy są rozliczani po zakończeniu każdego miesiąca.

Przez cały miesiąc pracownicy wypełniają tzw. arkusz kosztów, gdzie wpisują poniesione koszty. Najpóźniej do 3 dnia kolejnego miesiąca Zleceniobiorcy wysyłają do centrali dokumenty księgowe dotyczące poniesionych kosztów. Warunkiem terminowej wypłaty wynagrodzenia za wykonane zlecenia jest wpłynięcie do centrali firmy tych dokumentów oraz ich zgodność z wypełnionym arkuszem kosztów.

Aby aplikować wyślij CV na adres rekrutacja@quantacars.pl lub kliknij guzik poniżej:

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem pojazdów. Zajmujemy się tym biznesem od 2016 roku. Zaczynaliśmy od tak zwanego „zera”, udostępniając swoje samochody oraz nie zatrudniając pracowników.

Obecnie mamy setki samochodów oraz kilkudziesięciu pracowników w całej Polsce. Nasza firma działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Chcemy stworzyć najlepszą wypożyczalnie samochodów w Polsce. Chcemy się rozwijać, zwiększać flotę oraz naszą kadrę, tworzyć nowe oddziały, stale podnosić jakość świadczonych usług.

about-us-2

KOGO POSZUKUJEMY?

Poszukujemy kandydatów do pracy, którzy chcą tworzyć z nami coś wielkiego, chcą się rozwijać, chcą dać od siebie jakąś wartość dodaną dla firmy. Kandydatów, którzy chcą być częścią zgranego zespołu.

Stawiamy na: uczciwość, zaangażowanie, odpowiedzialność, proaktywność, rozwój osobisty, kulturę osobistą, wysoki standard usług.

Zatrudniamy na umowy o pracę, umowy zlecenia oraz umowy B2B. Chętnie zatrudniamy studentów, w tym także studentów dziennych.

Naszym współpracownikom proponujemy ciekawy system premiowy oraz dostęp do systemu kart Multisport.

GettyImages-1127734738_HBR

BARTEK

Pracę w firmie rozpocząłem w sierpniu 2020 roku na stanowisku specjalisty ds. assistance, po dwóch latach awansowałem na stanowisko koordynatora krajowego.
W biurze panuje przyjazna atmosfera, którą kształtuje życzliwość, dobra komunikacja oraz chęć docierania do wspólnie wyznaczonych celów, każdy służy pomocą i darzy się szacunkiem. Dodatkowo fajną sprawą są cotygodniowe spotkania podczas, których każdy może wyrazić swoje pomysły czy też spostrzeżenia na temat działania i funkcjonowania firmy, taka “burza mózgów” przynosi wiele znakomitych opcji, dzięki czemu każdemu z nas pracuje się lepiej.

DAMIAN

Karierę w Quanta rozpocząłem pod koniec 2018r. Zaczynałem jako kierowca w oddziale Wrocław, po kilku miesiącach pracy jako kierowca dostarczający pojazdy do klientów, firma dostrzegła we mnie potencjał i zaproponowała pracę w siedzibie firmy w Warszawie. Dziś jestem odpowiedzialny za rozliczanie najmów i wystawianie faktur, a także za zatrudnianie nowych kierowców do naszego teamu.

ALICJA

Pracuję w Quanta Cars od 2021. Jestem skutecznym i proaktywnym Specjalistą ds. Rozliczeń 😊
Na co dzień zajmuję się właściwym obiegiem dokumentów,
procesami księgowymi oraz współpracą z partnerami biznesowymi.
Cechuje mnie otwartość na nowe wyzwania, a
nieustanne poszukiwanie miejsca na rozwój sprowadziło mnie do Quanta Cars.

MATEUSZ

Pracę w firmie Quanta Cars rozpocząłem w marcu 2021 roku jako kierowca w oddziale w Bydgoszczy. 

W firmie podoba mi się przyjazna atmosfera jaka panuje w młodym zespole, luźne podejście do pracowników, a co za tym idzie to, że pracujemy bez presji oraz nadmiernego stresu. Taka atmosfera wpływa pozytywnie na jakość pracy całego zespołu oraz ciągły rozwój firmy, który powoduje ciągłe polepszanie warunków pracy każdego pracownika.

Jeżeli ktoś chce zdobyć cenne i wspaniałe doświadczenie na przyszłość, polecam dołączyć do naszego zespołu.

SEBASTIAN

Pracę w firmie zacząłem pod koniec marca 2021 roku. Od tego momentu nieprzerwanie rozwijam się w swojej pracy. Początkowo nie rozumiałem kilku rzeczy, lecz po paru dniach próbnych z kolegą z oddziału wszystko było już jasne. Od tamtego momentu sam wyszkoliłem już kilku pracowników na terenie całej Polski. Moim zadaniem jest dostarczanie i odbieranie aut od klientów. Czasem trzeba też zaprowadzić auto na serwis lub na myjkę. Praca sprawia mi przyjemność, ponieważ lubię to co robię. Z biurem zawsze jest dobry kontakt, mogę z nimi załatwić dosłownie wszystko. Firma coraz bardziej się rozwija i cieszę się, że mogę aktywnie w tym uczestniczyć i dokładać swoją cegiełkę.

 

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

1. Wyślij CV

2. Rozmowa telefoniczna

3. Dzień próbny

4. Spotkanie z przełożonym

5. Podpisanie umowy

Proces rekrutacji jest pięcioetapowy.

Etap I.

Po otrzymaniu od kandydata aplikacji na dane stanowisko (mail na adres: rekrutacja@quantacars.pl) osoba rekrutująca kontaktuje się telefonicznie / mailowo z kandydatem i umawia na Etap I rekrutacji.

Aplikacja na dane stanowisko powinna zawierać CV ze zdjęciem, nr telefonu oraz adresem e-mail do kontaktu. W przypadku ograniczonych możliwości rozmowy telefonicznej kandydat może wskazać zakres godzin, w których preferuje kontakt telefoniczny.

Etap II.

Rozmowa telefoniczna lub videorozmowa osoby rekrutującej z kandydatem, w czasie której poznajemy się wzajemnie, opowiadamy o pracy w naszej firmie, odpowiadamy na pytania kandydata.

W przypadku pozytywnego przebiegu rozmowy, zapraszamy telefonicznie i mailowo kandydata do etapu trzeciego.

Etap III.

Ten etap polega na spędzeniu jednego dnia wraz z innym naszym pracownikiem, i obserwowaniu wykonywanych przez niego rutynowych czynności na tym stanowisku pracy. Kandydat widzi w praktyce na czym będzie polegała praca.

Na koniec tego etapu, osoba rekrutująca kontaktuję się z kandydatem w celu omówienia kolejnego etapu rekrutacji.

Etap IV.

Ten etap polega na rozmowie z osobami zarządzającymi. Na tym etapie osoby zarządzające przypominają oczekiwania związane ze sposobem wykonywania pracy, w tym wartości, na których opiera się praca i w przypadku ich akceptacji strony ustalają warunki współpracy, w tym rodzaj umowy oraz wysokość wynagrodzenia.

Etap V.

W przypadku dojścia do porozumienia strony podpisują odpowiednią umowę i związane z nią dokumenty.

Specjalista do spraw rozliczeń

Praca na tym stanowisku to praca głównie z komputerem. Pracownik będzie zajmował się rozliczaniem najmów dla naszych kontrahentów, co następuje w kilku systemach. Do rozliczonych najmów pracownik będzie wystawiał faktury oraz noty i wysyłał je do naszych kontrahentów.

Więcej szczegółów

Kolejnym obowiązkiem będzie rozliczanie kosztów kierowców. Polega to na analizie prawidłowości wypełnianych przez kierowców zestawień dotyczących ich kosztów oraz weryfikowaniu tych zestawień z dokumentami księgowymi oraz wypłaconymi kierowcom zaliczkami.

W ramach swoich obowiązków pracownik będzie wprowadzał dokumenty kosztowe także do systemu księgowego.

Pracownik będzie także wspomagał Dział Rozliczeń w bieżącej obsłudze biura.

Wszystkie obowiązki będą wykonywane we współpracy z księgową oraz innymi pracownikami Działu Rozliczeń.

Nie wymagamy doświadczenia na tym stanowisku – nasi pracownicy przeszkolą nowego pracownika we wszystkich jego obowiązkach. Natomiast z uwagi na pracę z komputerem oraz różnymi programami wewnętrznymi w firmie, kandydata powinna cechować łatwość w pracy z komputerem.

Specjalista do spraw logistyki

Praca na tym stanowisku to praca logistyka do spraw wynajmów operującego w ramach call-center. Praca wykonywana jest w biurze w siedzibie spółki.
Celem pracy jest podjęcie jak największej liczby najmów zlecanych firmie w formie telefonicznej oraz poprzez kanały elektroniczne i doprowadzenie do ich realizacji, a także organizowanie sprawnego odbioru pojazdu po zakończeniu najmu.

Więcej szczegółów

Wykonywanie zadań polega na przyjęciu zapytania (w formie telefonicznej lub innej elektronicznej), ustaleniu czy firma dysponuje wolnym pojazdem w najbliższym oddziale oraz wolnym kierowcą, który może zrealizować taki wynajem. W przypadku braku wolnego pojazdu w danym oddziale lub wolnego kierowcy należy ustalić czy są inne możliwości realizacji takiego zlecenia, np. podstawienie innego pojazdu, transfer pojazdu z innego oddziału lub zorganizowanie kierowcy z innego oddziału. To wymaga szybkiej analizy pod kątem logistycznym – możliwe scenariusze należy ustalać w możliwe najkrótszym czasie, będąc np. na linii z osobą zlecającą najem, aby zdecydować o przyjęciu lub odrzuceniu takiego najmu. Jednocześnie należy mieć na uwadze, że bardzo ważne jest, aby jak najwięcej najmów zostało przyjętych do realizacji, a następnie aby wszystkie przyjęte najmy zostały zrealizowane. Tym samym analiza logistyczna musi zostać zawsze wykonana z nastawieniem na znalezienie takiej możliwości, aby najem doszedł do skutku.

Po przyjęciu najmów należy dokonać odpowiednich wpisów w systemach firmowych (m.in. należy założyć rezerwację na dany pojazd), skontaktować się z kierowcą oraz klientem aby potwierdzić podstawienie pojazdu oraz zadysponować kierowcą i udzielić mu ewentualnych wskazówek dotyczących realizacji zlecenia.

W przypadku kończenia najmów oraz odbiorów pojazdów sytuacja wygląda podobnie – należy weryfikować informacje o kontynuacji lub zakończeniu najmu. Na tej podstawie należy skontaktować się z klientem w celu umówienia odbioru pojazdu oraz przekazać takie zlecenie konkretnemu kierowcy.

Najmy związane z OC sprawcy lub świadczone w ramach umów Assistance zazwyczaj muszą być realizowane szybko, np. w ciągu 2 godzin, co oznacza konieczność trzymania odpowiedniego tempa w wykonywanych czynnościach.

Pomiędzy tymi czynnościami pracownik odbiera także inne telefony m.in. od klientów, którzy poruszają kwestie techniczne dotyczące pojazdu lub inne sprawy dotyczące najmów. Problemy te należy rozwiązywać lub przekierowywać sprawy do kolegów z Działu Flotowego

Biorąc pod uwagę charakterystykę pracy na tym stanowisku jest to z całą pewnością praca dla osób potrafiących szybko myśleć, szybko pracować z komputerem i mieć odpowiedni zmysł do wychwytywania możliwości realizacji trudniejszych zleceń.

Jest to praca dla osób biegle pracujących z mapą Polski oraz orientujących się w odległościach pomiędzy oddziałami firmy oraz innymi głównymi miastami, w celu szybkiego szacowania czasu potrzebnego na przejazd do miejsca wydania lub odbioru pojazdu.

Dodatkowo jest to praca dla ludzi lubiących rozmowy przez telefon – większość zleceń otrzymujemy telefonicznie. Chcemy, aby kontakt telefoniczny z naszymi zleceniodawcami, a także z naszymi klientami był profesjonalny, miły, z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.

Jest to praca, która w określonych momentach dnia oraz tygodnia jest pracą pod presją czasu. W związku z tym szukamy osób, które są dynamiczne i nie boją się natłoku czynności do wykonania.

Mając na uwadze fakt, że nasza firma rozwija się dynamicznie, pozyskuje nowych klientów z czym równolegle następuje rozrost floty, szukamy do pracy osób, które będą się cieszyły z rosnącej liczby realizowanych najmów oraz ilości pojazdów i kierowców, a także telefonów do odebrania i wykonania. Do naszej firmy, a w szczególności do Działu Assistance, szukamy osób, które będą się nawzajem wspierały i pomagały sobie na bieżąco, szczególnie w okresach spiętrzonych zleceń.

Specjalista do spraw wynajmu pojazdów

Praca na tym stanowisku polega na wykonywaniu zleceń wydania pojazdu klientowi, odbioru pojazdu od klienta, zaprowadzenie pojazdu na serwis, myjnię, dokonanie transferu pojazdu do innego oddziału. Zlecenia przychodzą z różną częstotliwością.

Więcej szczegółów

USTALANIE CZASU PRZYJMOWANIA ZLECEŃ

Zleceniobiorca powinien ustalać z Działem Assistance, w jakim okresie może przyjmować zlecenia. W takiej sytuacji zlecenia w ustalonym okresie będą kierowane do danego Zleceniobiorcy. Zleceniobiorca może zgłaszać swoją chęć przyjmowania zleceń także w dodatkowe dni i godziny niż te, które ustalono na wstępie.


Dział Assistance może także kontaktować się ze Zleceniobiorcą, proponując mu wykonanie zleceń w innym okresie.


W tym systemie wypracowane wynagrodzenie jest wypłacane za każde wykonane zlecenie, tym samym jest zależne wyłącznie od chęci i zaangażowania Zleceniobiorcy w wykonywanie swoich obowiązków.


W przypadku zgłoszenie woli przyjmowania zleceń w danym okresie, Zleceniobiorca powinien podejmować zlecenia w jak najkrótszym czasie.


W przypadku braku otrzymania przez danego Zleceniobiorcę zleceń w ilości pozwalającej na wypracowanie kwoty minimalnej, firma wypłaci za dany miesiąc ustaloną kwotę minimalną.


Praca na tym stanowisku jest pracą odpowiednią dla osób, które lubią motoryzację, lubią podróżować samochodem oraz komunikacją publiczną, a także lubią bezpośredni kontakt z klientem. Dla osób, dla których wykonywanie niestandardowych działań jest ciekawym wyzwaniem.

WYKONYWANIE ZLECEŃ

Jeżeli Zleceniobiorca otrzymuje zlecenie wydania lub odbioru pojazdu, wówczas jego praca polega na skontaktowaniu się z klientem w celu doprecyzowania podstawienia lub odbioru pojazdu w konkretnym miejscu i o konkretnej godzinie (wstępnie umawia to logistyk Działu Assistance). Wydanie i odbiór mogą następować na terenie miasta-oddziału, mogą odbywać się także poza miastem-oddziałem. Najczęściej jest to ograniczone do terenu danego województwa, ale mogą zdarzyć się także dalsze podróże.

W przypadku wydania pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża samochodem do klienta i razem z klientem wypełnia w formie elektronicznej umowę na telefonie, dokonuje oględzin pojazdu w celu weryfikacji stanu pojazdu, czyli ewentualnych uszkodzeń, które trzeba zaznaczyć na protokole, weryfikacji stanu czystości pojazdu. Po wydaniu Zleceniobiorca wraca do siebie komunikacją i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

W przypadku odbioru pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża do klienta komunikacją, dokonuje oględzin pojazdu z klientem, wypełnia w formie elektronicznej protokół zdania pojazdu i wraca pojazdem do siebie i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

PREFEROWANE PRZEZ SPÓŁKĘ OKRESY PODEJMOWANIA ZLECEŃ

Z uwagi na wykonywanie zleceń przez firmę przez 7 dni w tygodniu, Dział Assistance potrzebuje zapewnić możliwość podejmowania przez Zleceniobiorców zleceń także przez 7 dni w tygodniu. W konsekwencji Zleceniobiorca może ustalać z Działem Assistance okres przyjmowania zleceń w różnych okresach. Poniżej przykładowe i najczęściej stosowane warianty podejmowania zleceń, deklarowane przez Zleceniobiorców.

Wariant 1 – wykonywanie zleceń w tygodniu

Przyjmowanie zleceń w tygodniu od poniedziałku do piątku w ustalonych z Działem Assistance godzinach.

Wariant 2 – wykonywanie zleceń tylko w weekendy

Przyjmowanie zleceń we wszystkie soboty i niedziele lub w co drugi taki weekend.

Wariant 3 – weekendy i popołudnia

Przyjmowanie zleceń w tygodniu 2 lub 3 dni oraz co drugi weekend, np.::

  • w pierwszym tygodniu praca w poniedziałek, środę, piątek,
  • w drugim tygodniu praca we wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę.

WYNAGRODZENIE, ZWROT WYDATKÓW

Za każde wykonane zlecenie firma wypłaca ryczałtowe wynagrodzenie w zależności od rodzaju czynności oraz od odległości na jaką należy się przemieścić. Wynagrodzenie za wszystkie wykonane zlecenia w danym miesiącu, płatne jest do 10-go dnia następnego miesiąca. Wynagrodzenie kształtuje się w następujący sposób:

Wykonywana czynność Stawka ryczałtowa w PLN brutto
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer na terenie miasta – siedziby oddziału 35
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer poza miastem – siedzibą oddziału, w promieniu do 50 km od centrum tego miasta 50
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer poza miastem – siedzibą oddziału, w promieniu pow. 50 km do 100 km od centrum tego miasta 80
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer poza miastem – siedzibą oddziału, w promieniu pow. 100 km do 200 km od centrum tego miasta 100
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer poza miastem – siedzibą oddziału, w promieniu pow. 200 km od centrum tego miasta 150
Dodatek z tytułu dojazdu do miejsca wykonania zlecenia (wydania lub odbioru pojazdu, transferu) po 22.00 30
Podstawienie lub odbiór pojazdu z serwisu 25

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej przez 5 dni od poniedziałku do piątku przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 1500 zł brutto.

Dla osób, które z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej we wszystkie weekendy przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 500 zł brutto.

Dla osób, które z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej w co drugi weekend oraz w co drugi dzień w tygodniu przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 1000 zł brutto.

Dla osób, które z Działem Assistance przyjmowanie zleceń w innym zakresie, wynagrodzenie minimalne nie jest przewidziane.

Firma pokrywa wydatki pracowników z tytułu dojazdów w związku ze zleceniami, np. koszty biletów komunikacyjnych, koszty myjni. Na poczet tych kosztów firma wypłaca zaliczki, z których Zleceniobiorcy są rozliczani po zakończeniu każdego miesiąca.

Przez cały miesiąc pracownicy wypełniają tzw. arkusz kosztów, gdzie wpisują poniesione koszty. Najpóźniej do 3 dnia kolejnego miesiąca Zleceniobiorcy wysyłają do centrali dokumenty księgowe dotyczące poniesionych kosztów. Warunkiem terminowej wypłaty wynagrodzenia za wykonane zlecenia jest wpłynięcie do centrali firmy tych dokumentów oraz ich zgodność z wypełnionym arkuszem kosztów.

Aby aplikować wyślij CV na adres rekrutacja@quantacars.pl lub kliknij guzik poniżej:

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem pojazdów. Zajmujemy się tym biznesem od 2016 roku. Zaczynaliśmy od tak zwanego „zera”, udostępniając swoje samochody oraz nie zatrudniając pracowników.

Obecnie mamy setki samochodów oraz kilkudziesięciu pracowników w całej Polsce. Nasza firma działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Chcemy stworzyć najlepszą wypożyczalnie samochodów w Polsce. Chcemy się rozwijać, zwiększać flotę oraz naszą kadrę, tworzyć nowe oddziały, stale podnosić jakość świadczonych usług.

about-us-2

KOGO POSZUKUJEMY?

Poszukujemy kandydatów do pracy, którzy chcą tworzyć z nami coś wielkiego, chcą się rozwijać, chcą dać od siebie jakąś wartość dodaną dla firmy. Kandydatów, którzy chcą być częścią zgranego zespołu.

Stawiamy na: uczciwość, zaangażowanie, odpowiedzialność, proaktywność, rozwój osobisty, kulturę osobistą, wysoki standard usług.

Zatrudniamy na umowy o pracę, umowy zlecenia oraz umowy B2B. Chętnie zatrudniamy studentów, w tym także studentów dziennych.

Naszym współpracownikom proponujemy ciekawy system premiowy oraz dostęp do systemu kart Multisport.

GettyImages-1127734738_HBR

BARTEK

Pracę w firmie rozpocząłem w sierpniu 2020 roku na stanowisku specjalisty ds. assistance, po dwóch latach awansowałem na stanowisko koordynatora krajowego.
W biurze panuje przyjazna atmosfera, którą kształtuje życzliwość, dobra komunikacja oraz chęć docierania do wspólnie wyznaczonych celów, każdy służy pomocą i darzy się szacunkiem. Dodatkowo fajną sprawą są cotygodniowe spotkania podczas, których każdy może wyrazić swoje pomysły czy też spostrzeżenia na temat działania i funkcjonowania firmy, taka “burza mózgów” przynosi wiele znakomitych opcji, dzięki czemu każdemu z nas pracuje się lepiej.

DAMIAN

Karierę w Quanta rozpocząłem pod koniec 2018r. Zaczynałem jako kierowca w oddziale Wrocław, po kilku miesiącach pracy jako kierowca dostarczający pojazdy do klientów, firma dostrzegła we mnie potencjał i zaproponowała pracę w siedzibie firmy w Warszawie. Dziś jestem odpowiedzialny za rozliczanie najmów i wystawianie faktur, a także za zatrudnianie nowych kierowców do naszego teamu.

ALICJA

Pracuję w Quanta Cars od 2021. Jestem skutecznym i proaktywnym Specjalistą ds. Rozliczeń 😊
Na co dzień zajmuję się właściwym obiegiem dokumentów,
procesami księgowymi oraz współpracą z partnerami biznesowymi.
Cechuje mnie otwartość na nowe wyzwania, a
nieustanne poszukiwanie miejsca na rozwój sprowadziło mnie do Quanta Cars.

MATEUSZ

Pracę w firmie Quanta Cars rozpocząłem w marcu 2021 roku jako kierowca w oddziale w Bydgoszczy. 

W firmie podoba mi się przyjazna atmosfera jaka panuje w młodym zespole, luźne podejście do pracowników, a co za tym idzie to, że pracujemy bez presji oraz nadmiernego stresu. Taka atmosfera wpływa pozytywnie na jakość pracy całego zespołu oraz ciągły rozwój firmy, który powoduje ciągłe polepszanie warunków pracy każdego pracownika.

Jeżeli ktoś chce zdobyć cenne i wspaniałe doświadczenie na przyszłość, polecam dołączyć do naszego zespołu.

SEBASTIAN

Pracę w firmie zacząłem pod koniec marca 2021 roku. Od tego momentu nieprzerwanie rozwijam się w swojej pracy. Początkowo nie rozumiałem kilku rzeczy, lecz po paru dniach próbnych z kolegą z oddziału wszystko było już jasne. Od tamtego momentu sam wyszkoliłem już kilku pracowników na terenie całej Polski. Moim zadaniem jest dostarczanie i odbieranie aut od klientów. Czasem trzeba też zaprowadzić auto na serwis lub na myjkę. Praca sprawia mi przyjemność, ponieważ lubię to co robię. Z biurem zawsze jest dobry kontakt, mogę z nimi załatwić dosłownie wszystko. Firma coraz bardziej się rozwija i cieszę się, że mogę aktywnie w tym uczestniczyć i dokładać swoją cegiełkę.

 

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

1. Wyślij CV

2. Rozmowa telefoniczna

3. Dzień próbny

4. Spotkanie z przełożonym

5. Podpisanie umowy

Proces rekrutacji jest pięcioetapowy.

Etap I.

Po otrzymaniu od kandydata aplikacji na dane stanowisko (mail na adres: rekrutacja@quantacars.pl) osoba rekrutująca kontaktuje się telefonicznie / mailowo z kandydatem i umawia na Etap I rekrutacji.

Aplikacja na dane stanowisko powinna zawierać CV ze zdjęciem, nr telefonu oraz adresem e-mail do kontaktu. W przypadku ograniczonych możliwości rozmowy telefonicznej kandydat może wskazać zakres godzin, w których preferuje kontakt telefoniczny.

Etap II.

Rozmowa telefoniczna lub videorozmowa osoby rekrutującej z kandydatem, w czasie której poznajemy się wzajemnie, opowiadamy o pracy w naszej firmie, odpowiadamy na pytania kandydata.

W przypadku pozytywnego przebiegu rozmowy, zapraszamy telefonicznie i mailowo kandydata do etapu trzeciego.

Etap III.

Ten etap polega na spędzeniu jednego dnia wraz z innym naszym pracownikiem, i obserwowaniu wykonywanych przez niego rutynowych czynności na tym stanowisku pracy. Kandydat widzi w praktyce na czym będzie polegała praca.

Na koniec tego etapu, osoba rekrutująca kontaktuję się z kandydatem w celu omówienia kolejnego etapu rekrutacji.

Etap IV.

Ten etap polega na rozmowie z osobami zarządzającymi. Na tym etapie osoby zarządzające przypominają oczekiwania związane ze sposobem wykonywania pracy, w tym wartości, na których opiera się praca i w przypadku ich akceptacji strony ustalają warunki współpracy, w tym rodzaj umowy oraz wysokość wynagrodzenia.

Etap V.

W przypadku dojścia do porozumienia strony podpisują odpowiednią umowę i związane z nią dokumenty.

Wolne stanowisko

Miejscowość

Charakterystyka stanowiska pracy

Specjalista do spraw flotowych

Praca w Dziale Floty polega na zajmowaniu się flotą pojazdów w szerokim znaczeniu tego słowa. Potencjalny kandydat na to stanowisko powinien mieć obycie w branży motoryzacyjnej.

Więcej szczegółów

Do podstawowych obowiązków należy:

Pomoc w odbiorach nowych pojazdów od naszych dostawców i wprowadzanie ich do floty.

Umawianie montażu i demontażu GPS-ów.

Wprowadzanie danych dotyczących pojazdów, serwisów oraz szkód do systemu zarządzania flotą.

Monitorowanie stanu pojazdów oraz reagowanie na wszelkie informacje o uszkodzeniach pojazdów.

Monitorowanie stanu pojazdów pod kątem konieczności wykonania przeglądów serwisowych.

Ustalanie zakresu naprawy lub zakresu czynności w ramach serwisów okresowych.

Wyszukiwanie odpowiednich serwisów.

Negocjowanie stawek za usługi serwisowe.

Umawianie wizyt w serwisach oraz koordynowanie podstawiania pojazdów oraz ich odbioru z kierowcami lub klientami.

Czynności kontrolne, w szczególności dotyczące floty oraz sposobu korzystania z floty.

Praca na tym stanowisku polega częściowo na pracy stacjonarnej w biurze firmy, a częściowo na wykonywaniu różnych czynności poza biurem.

Praca w biurze to praca z komputerem, z różnymi programami. To także praca z ludźmi – współpraca z innymi pracownikami biura, a także z klientami oraz kontrahentami. Wykonywanie codziennych zadań oznacza także prowadzenie wielu rozmów przez telefon. Jest to praca odpowiednia dla osoby, która dobrze odnajduje się w relacjach z ludźmi.

Specjalista do spraw rozliczeń

Praca na tym stanowisku to praca głównie z komputerem. Pracownik będzie zajmował się rozliczaniem najmów dla naszych kontrahentów, co następuje w kilku systemach. Do rozliczonych najmów pracownik będzie wystawiał faktury oraz noty i wysyłał je do naszych kontrahentów.

Więcej szczegółów

Kolejnym obowiązkiem będzie rozliczanie kosztów kierowców. Polega to na analizie prawidłowości wypełnianych przez kierowców zestawień dotyczących ich kosztów oraz weryfikowaniu tych zestawień z dokumentami księgowymi oraz wypłaconymi kierowcom zaliczkami.

W ramach swoich obowiązków pracownik będzie wprowadzał dokumenty kosztowe także do systemu księgowego.

Pracownik będzie także wspomagał Dział Rozliczeń w bieżącej obsłudze biura.

Wszystkie obowiązki będą wykonywane we współpracy z księgową oraz innymi pracownikami Działu Rozliczeń.

Nie wymagamy doświadczenia na tym stanowisku – nasi pracownicy przeszkolą nowego pracownika we wszystkich jego obowiązkach. Natomiast z uwagi na pracę z komputerem oraz różnymi programami wewnętrznymi w firmie, kandydata powinna cechować łatwość w pracy z komputerem.

Specjalista do spraw logistyki

Praca na tym stanowisku to praca logistyka do spraw wynajmów operującego w ramach call-center. Praca wykonywana jest w biurze w siedzibie spółki.
Celem pracy jest podjęcie jak największej liczby najmów zlecanych firmie w formie telefonicznej oraz poprzez kanały elektroniczne i doprowadzenie do ich realizacji, a także organizowanie sprawnego odbioru pojazdu po zakończeniu najmu.

Więcej szczegółów

Wykonywanie zadań polega na przyjęciu zapytania (w formie telefonicznej lub innej elektronicznej), ustaleniu czy firma dysponuje wolnym pojazdem w najbliższym oddziale oraz wolnym kierowcą, który może zrealizować taki wynajem. W przypadku braku wolnego pojazdu w danym oddziale lub wolnego kierowcy należy ustalić czy są inne możliwości realizacji takiego zlecenia, np. podstawienie innego pojazdu, transfer pojazdu z innego oddziału lub zorganizowanie kierowcy z innego oddziału. To wymaga szybkiej analizy pod kątem logistycznym – możliwe scenariusze należy ustalać w możliwe najkrótszym czasie, będąc np. na linii z osobą zlecającą najem, aby zdecydować o przyjęciu lub odrzuceniu takiego najmu. Jednocześnie należy mieć na uwadze, że bardzo ważne jest, aby jak najwięcej najmów zostało przyjętych do realizacji, a następnie aby wszystkie przyjęte najmy zostały zrealizowane. Tym samym analiza logistyczna musi zostać zawsze wykonana z nastawieniem na znalezienie takiej możliwości, aby najem doszedł do skutku.

Po przyjęciu najmów należy dokonać odpowiednich wpisów w systemach firmowych (m.in. należy założyć rezerwację na dany pojazd), skontaktować się z kierowcą oraz klientem aby potwierdzić podstawienie pojazdu oraz zadysponować kierowcą i udzielić mu ewentualnych wskazówek dotyczących realizacji zlecenia.

W przypadku kończenia najmów oraz odbiorów pojazdów sytuacja wygląda podobnie – należy weryfikować informacje o kontynuacji lub zakończeniu najmu. Na tej podstawie należy skontaktować się z klientem w celu umówienia odbioru pojazdu oraz przekazać takie zlecenie konkretnemu kierowcy.

Najmy związane z OC sprawcy lub świadczone w ramach umów Assistance zazwyczaj muszą być realizowane szybko, np. w ciągu 2 godzin, co oznacza konieczność trzymania odpowiedniego tempa w wykonywanych czynnościach.

Pomiędzy tymi czynnościami pracownik odbiera także inne telefony m.in. od klientów, którzy poruszają kwestie techniczne dotyczące pojazdu lub inne sprawy dotyczące najmów. Problemy te należy rozwiązywać lub przekierowywać sprawy do kolegów z Działu Flotowego

Biorąc pod uwagę charakterystykę pracy na tym stanowisku jest to z całą pewnością praca dla osób potrafiących szybko myśleć, szybko pracować z komputerem i mieć odpowiedni zmysł do wychwytywania możliwości realizacji trudniejszych zleceń.

Jest to praca dla osób biegle pracujących z mapą Polski oraz orientujących się w odległościach pomiędzy oddziałami firmy oraz innymi głównymi miastami, w celu szybkiego szacowania czasu potrzebnego na przejazd do miejsca wydania lub odbioru pojazdu.

Dodatkowo jest to praca dla ludzi lubiących rozmowy przez telefon – większość zleceń otrzymujemy telefonicznie. Chcemy, aby kontakt telefoniczny z naszymi zleceniodawcami, a także z naszymi klientami był profesjonalny, miły, z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.

Jest to praca, która w określonych momentach dnia oraz tygodnia jest pracą pod presją czasu. W związku z tym szukamy osób, które są dynamiczne i nie boją się natłoku czynności do wykonania.

Mając na uwadze fakt, że nasza firma rozwija się dynamicznie, pozyskuje nowych klientów z czym równolegle następuje rozrost floty, szukamy do pracy osób, które będą się cieszyły z rosnącej liczby realizowanych najmów oraz ilości pojazdów i kierowców, a także telefonów do odebrania i wykonania. Do naszej firmy, a w szczególności do Działu Assistance, szukamy osób, które będą się nawzajem wspierały i pomagały sobie na bieżąco, szczególnie w okresach spiętrzonych zleceń.

Specjalista do spraw wynajmu pojazdów

Praca na tym stanowisku polega na wykonywaniu zleceń wydania pojazdu klientowi, odbioru pojazdu od klienta, zaprowadzenie pojazdu na serwis, myjnię, dokonanie transferu pojazdu do innego oddziału. Zlecenia przychodzą z różną częstotliwością.

Więcej szczegółów

USTALANIE CZASU PRZYJMOWANIA ZLECEŃ

Zleceniobiorca powinien ustalać z Działem Assistance, w jakim okresie może przyjmować zlecenia. W takiej sytuacji zlecenia w ustalonym okresie będą kierowane do danego Zleceniobiorcy. Zleceniobiorca może zgłaszać swoją chęć przyjmowania zleceń także w dodatkowe dni i godziny niż te, które ustalono na wstępie.


Dział Assistance może także kontaktować się ze Zleceniobiorcą, proponując mu wykonanie zleceń w innym okresie.


W tym systemie wypracowane wynagrodzenie jest wypłacane za każde wykonane zlecenie, tym samym jest zależne wyłącznie od chęci i zaangażowania Zleceniobiorcy w wykonywanie swoich obowiązków.


W przypadku zgłoszenie woli przyjmowania zleceń w danym okresie, Zleceniobiorca powinien podejmować zlecenia w jak najkrótszym czasie.


W przypadku braku otrzymania przez danego Zleceniobiorcę zleceń w ilości pozwalającej na wypracowanie kwoty minimalnej, firma wypłaci za dany miesiąc ustaloną kwotę minimalną.


Praca na tym stanowisku jest pracą odpowiednią dla osób, które lubią motoryzację, lubią podróżować samochodem oraz komunikacją publiczną, a także lubią bezpośredni kontakt z klientem. Dla osób, dla których wykonywanie niestandardowych działań jest ciekawym wyzwaniem.

WYKONYWANIE ZLECEŃ

Jeżeli Zleceniobiorca otrzymuje zlecenie wydania lub odbioru pojazdu, wówczas jego praca polega na skontaktowaniu się z klientem w celu doprecyzowania podstawienia lub odbioru pojazdu w konkretnym miejscu i o konkretnej godzinie (wstępnie umawia to logistyk Działu Assistance). Wydanie i odbiór mogą następować na terenie miasta-oddziału, mogą odbywać się także poza miastem-oddziałem. Najczęściej jest to ograniczone do terenu danego województwa, ale mogą zdarzyć się także dalsze podróże.

W przypadku wydania pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża samochodem do klienta i razem z klientem wypełnia w formie elektronicznej umowę na telefonie, dokonuje oględzin pojazdu w celu weryfikacji stanu pojazdu, czyli ewentualnych uszkodzeń, które trzeba zaznaczyć na protokole, weryfikacji stanu czystości pojazdu. Po wydaniu Zleceniobiorca wraca do siebie komunikacją i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

W przypadku odbioru pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża do klienta komunikacją, dokonuje oględzin pojazdu z klientem, wypełnia w formie elektronicznej protokół zdania pojazdu i wraca pojazdem do siebie i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

PREFEROWANE PRZEZ SPÓŁKĘ OKRESY PODEJMOWANIA ZLECEŃ

Z uwagi na wykonywanie zleceń przez firmę przez 7 dni w tygodniu, Dział Assistance potrzebuje zapewnić możliwość podejmowania przez Zleceniobiorców zleceń także przez 7 dni w tygodniu. W konsekwencji Zleceniobiorca może ustalać z Działem Assistance okres przyjmowania zleceń w różnych okresach. Poniżej przykładowe i najczęściej stosowane warianty podejmowania zleceń, deklarowane przez Zleceniobiorców.

Wariant 1 – wykonywanie zleceń w tygodniu

Przyjmowanie zleceń w tygodniu od poniedziałku do piątku w ustalonych z Działem Assistance godzinach.

Wariant 2 – wykonywanie zleceń tylko w weekendy

Przyjmowanie zleceń we wszystkie soboty i niedziele lub w co drugi taki weekend.

Wariant 3 – weekendy i popołudnia

Przyjmowanie zleceń w tygodniu 2 lub 3 dni oraz co drugi weekend, np.::

  • w pierwszym tygodniu praca w poniedziałek, środę, piątek,
  • w drugim tygodniu praca we wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę.

WYNAGRODZENIE, ZWROT WYDATKÓW

Za każde wykonane zlecenie firma wypłaca ryczałtowe wynagrodzenie w zależności od rodzaju czynności oraz od odległości na jaką należy się przemieścić. Wynagrodzenie za wszystkie wykonane zlecenia w danym miesiącu, płatne jest do 10-go dnia następnego miesiąca. Wynagrodzenie kształtuje się w następujący sposób:

Wykonywana czynność Stawka ryczałtowa w PLN brutto
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer na terenie miasta – siedziby oddziału 35
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer poza miastem – siedzibą oddziału, w promieniu do 50 km od centrum tego miasta 50
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer poza miastem – siedzibą oddziału, w promieniu pow. 50 km do 100 km od centrum tego miasta 80
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer poza miastem – siedzibą oddziału, w promieniu pow. 100 km do 200 km od centrum tego miasta 100
Wydanie lub zdanie pojazdu, transfer poza miastem – siedzibą oddziału, w promieniu pow. 200 km od centrum tego miasta 150
Dodatek z tytułu dojazdu do miejsca wykonania zlecenia (wydania lub odbioru pojazdu, transferu) po 22.00 30
Podstawienie lub odbiór pojazdu z serwisu 25

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej przez 5 dni od poniedziałku do piątku przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 1500 zł brutto.

Dla osób, które z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej we wszystkie weekendy przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 500 zł brutto.

Dla osób, które z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej w co drugi weekend oraz w co drugi dzień w tygodniu przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 1000 zł brutto.

Dla osób, które z Działem Assistance przyjmowanie zleceń w innym zakresie, wynagrodzenie minimalne nie jest przewidziane.

Firma pokrywa wydatki pracowników z tytułu dojazdów w związku ze zleceniami, np. koszty biletów komunikacyjnych, koszty myjni. Na poczet tych kosztów firma wypłaca zaliczki, z których Zleceniobiorcy są rozliczani po zakończeniu każdego miesiąca.

Przez cały miesiąc pracownicy wypełniają tzw. arkusz kosztów, gdzie wpisują poniesione koszty. Najpóźniej do 3 dnia kolejnego miesiąca Zleceniobiorcy wysyłają do centrali dokumenty księgowe dotyczące poniesionych kosztów. Warunkiem terminowej wypłaty wynagrodzenia za wykonane zlecenia jest wpłynięcie do centrali firmy tych dokumentów oraz ich zgodność z wypełnionym arkuszem kosztów.

 

Aby aplikować wyślij CV na adres rekrutacja@quantacars.pl lub kliknij guzik poniżej:

Quanta

Nasze samochody

 Toyota Aygo X
dzień Od
79zł
 Toyota Yaris
dzień Od
79zł
 Seat Arona
dzień Od
89zł
 Toyota Corolla
dzień Od
89zł
 Seat Arona
dzień Od
139zł
 Seat Ateca
dzień Od
139zł
 Toyota Corolla
dzień Od
139zł
 Seat Ateca
dzień Od
149zł
Dacia Dokker
dzień Od
169zł
 Mercedes A
dzień Od
169zł
 Mercedes CLA
dzień Od
169zł
 Volvo XC40
dzień Od
229zł
 Toyota Proace Izoterma
 Transit / Boxer [L3H2]
 Mercedes GLC 4x4
dzień Od
309zł
Mercedes GLE
dzień Od
679zł