KARIERA

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem pojazdów. Zajmujemy się tym biznesem od 2016 roku. Zaczynaliśmy od tak zwanego „zera”, udostępniając swoje samochody oraz nie zatrudniając pracowników.

Obecnie mamy setki samochodów oraz kilkudziesięciu pracowników w całej Polsce. Nasza firma działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Chcemy stworzyć najlepszą wypożyczalnie samochodów w Polsce. Chcemy się rozwijać, zwiększać flotę oraz naszą kadrę, tworzyć nowe oddziały, stale podnosić jakość świadczonych usług.

about-us-2

KOGO POSZUKUJEMY?

Poszukujemy kandydatów do pracy, którzy chcą tworzyć z nami coś wielkiego, chcą się rozwijać, chcą dać od siebie jakąś wartość dodaną dla firmy. Kandydatów, którzy chcą być częścią zgranego zespołu.

Stawiamy na: uczciwość, zaangażowanie, odpowiedzialność, proaktywność, rozwój osobisty, kulturę osobistą, wysoki standard usług.

Zatrudniamy na umowy o pracę, umowy zlecenia oraz umowy B2B. Chętnie zatrudniamy studentów, w tym także studentów dziennych.

Naszym współpracownikom proponujemy ciekawy system premiowy oraz dostęp do systemu kart Multisport.

GettyImages-1127734738_HBR

BARTEK

Pracę w firmie rozpocząłem w sierpniu 2020 roku na stanowisku specjalisty ds. assistance, po dwóch latach awansowałem na stanowisko koordynatora krajowego.
W biurze panuje przyjazna atmosfera, którą kształtuje życzliwość, dobra komunikacja oraz chęć docierania do wspólnie wyznaczonych celów, każdy służy pomocą i darzy się szacunkiem. Dodatkowo fajną sprawą są cotygodniowe spotkania podczas, których każdy może wyrazić swoje pomysły czy też spostrzeżenia na temat działania i funkcjonowania firmy, taka “burza mózgów” przynosi wiele znakomitych opcji, dzięki czemu każdemu z nas pracuje się lepiej.

DAMIAN

Karierę w Quanta rozpocząłem pod koniec 2018r. Zaczynałem jako kierowca w oddziale Wrocław, po kilku miesiącach pracy jako kierowca dostarczający pojazdy do klientów, firma dostrzegła we mnie potencjał i zaproponowała pracę w siedzibie firmy w Warszawie. Dziś jestem odpowiedzialny za rozliczanie najmów i wystawianie faktur, a także za zatrudnianie nowych kierowców do naszego teamu.

ALICJA

Pracuję w Quanta Cars od 2021. Jestem skutecznym i proaktywnym Specjalistą ds. Rozliczeń ?
Na co dzień zajmuję się właściwym obiegiem dokumentów,
procesami księgowymi oraz współpracą z partnerami biznesowymi.
Cechuje mnie otwartość na nowe wyzwania, a
nieustanne poszukiwanie miejsca na rozwój sprowadziło mnie do Quanta Cars.

MATEUSZ

Pracę w firmie Quanta Cars rozpocząłem w marcu 2021 roku jako kierowca w oddziale w Bydgoszczy. 

W firmie podoba mi się przyjazna atmosfera jaka panuje w młodym zespole, luźne podejście do pracowników, a co za tym idzie to, że pracujemy bez presji oraz nadmiernego stresu. Taka atmosfera wpływa pozytywnie na jakość pracy całego zespołu oraz ciągły rozwój firmy, który powoduje ciągłe polepszanie warunków pracy każdego pracownika.

Jeżeli ktoś chce zdobyć cenne i wspaniałe doświadczenie na przyszłość, polecam dołączyć do naszego zespołu.

SEBASTIAN

Pracę w firmie zacząłem pod koniec marca 2021 roku. Od tego momentu nieprzerwanie rozwijam się w swojej pracy. Początkowo nie rozumiałem kilku rzeczy, lecz po paru dniach próbnych z kolegą z oddziału wszystko było już jasne. Od tamtego momentu sam wyszkoliłem już kilku pracowników na terenie całej Polski. Moim zadaniem jest dostarczanie i odbieranie aut od klientów. Czasem trzeba też zaprowadzić auto na serwis lub na myjkę. Praca sprawia mi przyjemność, ponieważ lubię to co robię. Z biurem zawsze jest dobry kontakt, mogę z nimi załatwić dosłownie wszystko. Firma coraz bardziej się rozwija i cieszę się, że mogę aktywnie w tym uczestniczyć i dokładać swoją cegiełkę.

 

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

1. Wyślij CV

2. Rozmowa telefoniczna

3. Dzień próbny

4. Spotkanie z przełożonym

5. Podpisanie umowy

Proces rekrutacji jest pięcioetapowy.

Etap I.

Po otrzymaniu od kandydata aplikacji na dane stanowisko (mail na adres: rekrutacja@quantacars.pl) osoba rekrutująca kontaktuje się telefonicznie / mailowo z kandydatem i umawia na Etap I rekrutacji.

Aplikacja na dane stanowisko powinna zawierać CV ze zdjęciem, nr telefonu oraz adresem e-mail do kontaktu. W przypadku ograniczonych możliwości rozmowy telefonicznej kandydat może wskazać zakres godzin, w których preferuje kontakt telefoniczny.

Etap II.

Rozmowa telefoniczna lub videorozmowa osoby rekrutującej z kandydatem, w czasie której poznajemy się wzajemnie, opowiadamy o pracy w naszej firmie, odpowiadamy na pytania kandydata.

W przypadku pozytywnego przebiegu rozmowy, zapraszamy telefonicznie i mailowo kandydata do etapu trzeciego.

Etap III.

Ten etap polega na spędzeniu jednego dnia wraz z innym naszym pracownikiem, i obserwowaniu wykonywanych przez niego rutynowych czynności na tym stanowisku pracy. Kandydat widzi w praktyce na czym będzie polegała praca.

Na koniec tego etapu, osoba rekrutująca kontaktuję się z kandydatem w celu omówienia kolejnego etapu rekrutacji.

Etap IV.

Ten etap polega na rozmowie z osobami zarządzającymi. Na tym etapie osoby zarządzające przypominają oczekiwania związane ze sposobem wykonywania pracy, w tym wartości, na których opiera się praca i w przypadku ich akceptacji strony ustalają warunki współpracy, w tym rodzaj umowy oraz wysokość wynagrodzenia.

Etap V.

W przypadku dojścia do porozumienia strony podpisują odpowiednią umowę i związane z nią dokumenty.

 

Wolne stanowisko

Miejscowość

Charakterystyka stanowiska pracy

Specjalista do spraw windykacji

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za monitorowanie i odzyskiwanie należności od dłużników na rzecz firmy Quanta. Kluczowe zadania obejmują nawiązywanie kontaktu z dłużnikami, negocjacje dotyczące spłat oraz dbanie o to, aby proces windykacji był prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami etycznymi firmy.

Więcej szczegółów

Do podstawowych obowiązków należy:

Monitoring należności – Śledzenie zaległych płatności i analizowanie historii płatności klientów.

Kontakt z dłużnikami – Inicjowanie rozmów telefonicznych lub pisemnych w celu ustalenia powodów zaległości i proponowania rozwiązań.

Uzyskiwanie spłat – Zachęcanie dłużników do uregulowania zobowiązań, dbanie o terminowość spłat oraz prowadzenie działań mających na celu minimalizację ryzyka dalszych zaległości.

Negocjacje spłat – Przygotowywanie indywidualnych planów spłat, dostosowanych do możliwości finansowych dłużnika, a jednocześnie gwarantujących jak najszybsze odzyskanie należności dla firmy.

Dokumentowanie działań – Prowadzenie dokładnej dokumentacji wszystkich działań związanych z procesem windykacji, w tym korespondencji z dłużnikami, uzgodnień co do spłat oraz wszelkich innych ważnych informacji.

Współpraca z innymi działami – Współpraca z działem księgowości, prawnym oraz obsługą klienta w celu zapewnienia skuteczności procesu windykacji.

Wymagania na stanowisku specjalisty do spraw windykacji:

Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziedzinie finansów.

Znajomość przepisów prawnych dotyczących windykacji.

Umiejętność budowania relacji z klientami oraz zdolności negocjacyjne.

Kompetencje komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.

Sumienność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.

Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.

Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.

Możliwość rozwoju zawodowego.

Przyjazną atmosferę pracy w zespole specjalistów.

Pakiet benefitów, w tym opiekę medyczną oraz karty multisport.

Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, odpowiedzialną i chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, zachęcamy do przesyłania aplikacji!

Specjalista do spraw logistyki

Praca na tym stanowisku to praca logistyka do spraw wynajmów operującego w ramach call-center. Praca wykonywana jest w biurze w siedzibie spółki.
Celem pracy jest podjęcie jak największej liczby najmów zlecanych firmie w formie telefonicznej oraz poprzez kanały elektroniczne i doprowadzenie do ich realizacji, a także organizowanie sprawnego odbioru pojazdu po zakończeniu najmu.

Więcej szczegółów

Wykonywanie zadań polega na przyjęciu zapytania (w formie telefonicznej lub innej elektronicznej), ustaleniu czy firma dysponuje wolnym pojazdem w najbliższym oddziale oraz wolnym kierowcą, który może zrealizować taki wynajem. W przypadku braku wolnego pojazdu w danym oddziale lub wolnego kierowcy należy ustalić czy są inne możliwości realizacji takiego zlecenia, np. podstawienie innego pojazdu, transfer pojazdu z innego oddziału lub zorganizowanie kierowcy z innego oddziału. To wymaga szybkiej analizy pod kątem logistycznym – możliwe scenariusze należy ustalać w możliwe najkrótszym czasie, będąc np. na linii z osobą zlecającą najem, aby zdecydować o przyjęciu lub odrzuceniu takiego najmu. Jednocześnie należy mieć na uwadze, że bardzo ważne jest, aby jak najwięcej najmów zostało przyjętych do realizacji, a następnie aby wszystkie przyjęte najmy zostały zrealizowane. Tym samym analiza logistyczna musi zostać zawsze wykonana z nastawieniem na znalezienie takiej możliwości, aby najem doszedł do skutku.

Po przyjęciu najmów należy dokonać odpowiednich wpisów w systemach firmowych (m.in. należy założyć rezerwację na dany pojazd), skontaktować się z kierowcą oraz klientem aby potwierdzić podstawienie pojazdu oraz zadysponować kierowcą i udzielić mu ewentualnych wskazówek dotyczących realizacji zlecenia.

W przypadku kończenia najmów oraz odbiorów pojazdów sytuacja wygląda podobnie – należy weryfikować informacje o kontynuacji lub zakończeniu najmu. Na tej podstawie należy skontaktować się z klientem w celu umówienia odbioru pojazdu oraz przekazać takie zlecenie konkretnemu kierowcy.

Najmy związane z OC sprawcy lub świadczone w ramach umów Assistance zazwyczaj muszą być realizowane szybko, np. w ciągu 2 godzin, co oznacza konieczność trzymania odpowiedniego tempa w wykonywanych czynnościach.

Pomiędzy tymi czynnościami pracownik odbiera także inne telefony m.in. od klientów, którzy poruszają kwestie techniczne dotyczące pojazdu lub inne sprawy dotyczące najmów. Problemy te należy rozwiązywać lub przekierowywać sprawy do kolegów z Działu Flotowego

Biorąc pod uwagę charakterystykę pracy na tym stanowisku jest to z całą pewnością praca dla osób potrafiących szybko myśleć, szybko pracować z komputerem i mieć odpowiedni zmysł do wychwytywania możliwości realizacji trudniejszych zleceń.

Jest to praca dla osób biegle pracujących z mapą Polski oraz orientujących się w odległościach pomiędzy oddziałami firmy oraz innymi głównymi miastami, w celu szybkiego szacowania czasu potrzebnego na przejazd do miejsca wydania lub odbioru pojazdu.

Dodatkowo jest to praca dla ludzi lubiących rozmowy przez telefon – większość zleceń otrzymujemy telefonicznie. Chcemy, aby kontakt telefoniczny z naszymi zleceniodawcami, a także z naszymi klientami był profesjonalny, miły, z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.

Jest to praca, która w określonych momentach dnia oraz tygodnia jest pracą pod presją czasu. W związku z tym szukamy osób, które są dynamiczne i nie boją się natłoku czynności do wykonania.

Mając na uwadze fakt, że nasza firma rozwija się dynamicznie, pozyskuje nowych klientów z czym równolegle następuje rozrost floty, szukamy do pracy osób, które będą się cieszyły z rosnącej liczby realizowanych najmów oraz ilości pojazdów i kierowców, a także telefonów do odebrania i wykonania. Do naszej firmy, a w szczególności do Działu Assistance, szukamy osób, które będą się nawzajem wspierały i pomagały sobie na bieżąco, szczególnie w okresach spiętrzonych zleceń.

Specjalista do spraw wynajmu pojazdów

Praca na tym stanowisku polega na wykonywaniu zleceń wydania pojazdu klientowi, odbioru pojazdu od klienta, zaprowadzenie pojazdu na serwis, myjnię, dokonanie transferu pojazdu do innego oddziału. Zlecenia przychodzą z różną częstotliwością.

Więcej szczegółów

USTALANIE CZASU PRZYJMOWANIA ZLECEŃ

Zleceniobiorca powinien ustalać z Działem Assistance, w jakim okresie może przyjmować zlecenia. W takiej sytuacji zlecenia w ustalonym okresie będą kierowane do danego Zleceniobiorcy. Zleceniobiorca może zgłaszać swoją chęć przyjmowania zleceń także w dodatkowe dni i godziny niż te, które ustalono na wstępie.


Dział Assistance może także kontaktować się ze Zleceniobiorcą, proponując mu wykonanie zleceń w innym okresie.


W tym systemie wypracowane wynagrodzenie jest wypłacane za każde wykonane zlecenie, tym samym jest zależne wyłącznie od chęci i zaangażowania Zleceniobiorcy w wykonywanie swoich obowiązków.


W przypadku zgłoszenie woli przyjmowania zleceń w danym okresie, Zleceniobiorca powinien podejmować zlecenia w jak najkrótszym czasie.


W przypadku braku otrzymania przez danego Zleceniobiorcę zleceń w ilości pozwalającej na wypracowanie kwoty minimalnej, firma wypłaci za dany miesiąc ustaloną kwotę minimalną.


Praca na tym stanowisku jest pracą odpowiednią dla osób, które lubią motoryzację, lubią podróżować samochodem oraz komunikacją publiczną, a także lubią bezpośredni kontakt z klientem. Dla osób, dla których wykonywanie niestandardowych działań jest ciekawym wyzwaniem.

WYKONYWANIE ZLECEŃ

Jeżeli Zleceniobiorca otrzymuje zlecenie wydania lub odbioru pojazdu, wówczas jego praca polega na skontaktowaniu się z klientem w celu doprecyzowania podstawienia lub odbioru pojazdu w konkretnym miejscu i o konkretnej godzinie (wstępnie umawia to logistyk Działu Assistance). Wydanie i odbiór mogą następować na terenie miasta-oddziału, mogą odbywać się także poza miastem-oddziałem. Najczęściej jest to ograniczone do terenu danego województwa, ale mogą zdarzyć się także dalsze podróże.

W przypadku wydania pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża samochodem do klienta i razem z klientem wypełnia w formie elektronicznej umowę na telefonie, dokonuje oględzin pojazdu w celu weryfikacji stanu pojazdu, czyli ewentualnych uszkodzeń, które trzeba zaznaczyć na protokole, weryfikacji stanu czystości pojazdu. Po wydaniu Zleceniobiorca wraca do siebie komunikacją i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

W przypadku odbioru pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża do klienta komunikacją, dokonuje oględzin pojazdu z klientem, wypełnia w formie elektronicznej protokół zdania pojazdu i wraca pojazdem do siebie i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

PREFEROWANE PRZEZ SPÓŁKĘ OKRESY PODEJMOWANIA ZLECEŃ

Z uwagi na wykonywanie zleceń przez firmę przez 7 dni w tygodniu, Dział Assistance potrzebuje zapewnić możliwość podejmowania przez Zleceniobiorców zleceń także przez 7 dni w tygodniu. W konsekwencji Zleceniobiorca może ustalać z Działem Assistance okres przyjmowania zleceń w różnych okresach. Poniżej przykładowe i najczęściej stosowane warianty podejmowania zleceń, deklarowane przez Zleceniobiorców.

Wariant 1 – wykonywanie zleceń w tygodniu

Przyjmowanie zleceń w tygodniu od poniedziałku do piątku w ustalonych z Działem Assistance godzinach.

Wariant 2 – wykonywanie zleceń tylko w weekendy

Przyjmowanie zleceń we wszystkie soboty i niedziele lub w co drugi taki weekend.

Wariant 3 – weekendy i popołudnia

Przyjmowanie zleceń w tygodniu 2 lub 3 dni oraz co drugi weekend, np.::

  • w pierwszym tygodniu praca w poniedziałek, środę, piątek,
  • w drugim tygodniu praca we wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę.

WYNAGRODZENIE, ZWROT WYDATKÓW

Za każde wykonane zlecenie firma wypłaca ryczałtowe wynagrodzenie w zależności od rodzaju czynności oraz od odległości na jaką należy się przemieścić. Wynagrodzenie za wszystkie wykonane zlecenia w danym miesiącu, płatne jest do 10-go dnia następnego miesiąca. Wynagrodzenie kształtuje się w następujący sposób:

Wykonywana czynność Stawka ryczałtowa w PLN brutto
Wydanie lub zdanie pojazdu, podmiana pojazdu
W przypadku zlecenia poza miastem do kwoty ryczałtowej jest liczona premia kilometrowa w wysokości 0,40gr/km
30,00
Dodatek nocny w godzinach 22:00 – 6:00 z tytułu dojazdu do miejsca wykonania zlecenia (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) Dodatek 150% do łącznej kwoty ryczałtowej policzonej z premią kilometrowa
Dodatek z tytułu powrotu autem z innego oddziału (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) 50,00
Podstawienie lub odbiór pojazdu z serwisu, podmiana pojazdu w serwisie
W przypadku serwisu poza miastem do kwoty ryczałtowej jest doliczana premia kilometrowa w wysokości 0,40gr/km
20,00
Transfer
W przypadku serwisu poza miastem do kwoty ryczałtowej jest doliczana premia kilometrowa w wysokości 0,40gr/km
20,00
Sprzedaż usług dodatkowych – Pakiety 20% kwoty sprzedaży pakietu

Firma wypłaci 5% premii w przypadku wypracowania przez zleceniobiorcę kwoty wyższej niż 3800zł brutto.
Firma wypłaci 10% premii w przypadku wypracowania przez zleceniobiorcę kwoty wyższej niż 4500zł brutto.
Premia zostanie doliczona do wynagrodzenia i wypłacona do 10-go dnia kolejnego miesiąca.

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej przez 5 dni od poniedziałku do piątku przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 1500 zł brutto.

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej we wszystkie weekendy przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 500 zł brutto.

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej w co drugi weekend oraz w co drugi dzień w tygodniu przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 1000 zł brutto.

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń w innym zakresie, wynagrodzenie minimalne nie jest przewidziane.

Firma pokrywa wydatki pracowników z tytułu dojazdów w związku ze zleceniami, np. koszty biletów komunikacyjnych, koszty myjni. Na poczet tych kosztów firma wypłaca zaliczki, z których Zleceniobiorcy są rozliczani po zakończeniu każdego miesiąca.

Przez cały miesiąc pracownicy wypełniają tzw. arkusz kosztów, gdzie wpisują poniesione koszty. Najpóźniej do 3 dnia kolejnego miesiąca Zleceniobiorcy wysyłają do centrali dokumenty księgowe dotyczące poniesionych kosztów. Warunkiem terminowej wypłaty wynagrodzenia za wykonane zlecenia jest wpłynięcie do centrali firmy tych dokumentów oraz ich zgodność z wypełnionym arkuszem kosztów.

Aby aplikować wyślij CV na adres rekrutacja@quantacars.pl lub kliknij guzik poniżej:

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem pojazdów. Zajmujemy się tym biznesem od 2016 roku. Zaczynaliśmy od tak zwanego „zera”, udostępniając swoje samochody oraz nie zatrudniając pracowników.

Obecnie mamy setki samochodów oraz kilkudziesięciu pracowników w całej Polsce. Nasza firma działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Chcemy stworzyć najlepszą wypożyczalnie samochodów w Polsce. Chcemy się rozwijać, zwiększać flotę oraz naszą kadrę, tworzyć nowe oddziały, stale podnosić jakość świadczonych usług.

about-us-2

KOGO POSZUKUJEMY?

Poszukujemy kandydatów do pracy, którzy chcą tworzyć z nami coś wielkiego, chcą się rozwijać, chcą dać od siebie jakąś wartość dodaną dla firmy. Kandydatów, którzy chcą być częścią zgranego zespołu.

Stawiamy na: uczciwość, zaangażowanie, odpowiedzialność, proaktywność, rozwój osobisty, kulturę osobistą, wysoki standard usług.

Zatrudniamy na umowy o pracę, umowy zlecenia oraz umowy B2B. Chętnie zatrudniamy studentów, w tym także studentów dziennych.

Naszym współpracownikom proponujemy ciekawy system premiowy oraz dostęp do systemu kart Multisport.

GettyImages-1127734738_HBR

BARTEK

Pracę w firmie rozpocząłem w sierpniu 2020 roku na stanowisku specjalisty ds. assistance, po dwóch latach awansowałem na stanowisko koordynatora krajowego.
W biurze panuje przyjazna atmosfera, którą kształtuje życzliwość, dobra komunikacja oraz chęć docierania do wspólnie wyznaczonych celów, każdy służy pomocą i darzy się szacunkiem. Dodatkowo fajną sprawą są cotygodniowe spotkania podczas, których każdy może wyrazić swoje pomysły czy też spostrzeżenia na temat działania i funkcjonowania firmy, taka “burza mózgów” przynosi wiele znakomitych opcji, dzięki czemu każdemu z nas pracuje się lepiej.

DAMIAN

Karierę w Quanta rozpocząłem pod koniec 2018r. Zaczynałem jako kierowca w oddziale Wrocław, po kilku miesiącach pracy jako kierowca dostarczający pojazdy do klientów, firma dostrzegła we mnie potencjał i zaproponowała pracę w siedzibie firmy w Warszawie. Dziś jestem odpowiedzialny za rozliczanie najmów i wystawianie faktur, a także za zatrudnianie nowych kierowców do naszego teamu.

ALICJA

Pracuję w Quanta Cars od 2021. Jestem skutecznym i proaktywnym Specjalistą ds. Rozliczeń ?
Na co dzień zajmuję się właściwym obiegiem dokumentów,
procesami księgowymi oraz współpracą z partnerami biznesowymi.
Cechuje mnie otwartość na nowe wyzwania, a
nieustanne poszukiwanie miejsca na rozwój sprowadziło mnie do Quanta Cars.

MATEUSZ

Pracę w firmie Quanta Cars rozpocząłem w marcu 2021 roku jako kierowca w oddziale w Bydgoszczy. 

W firmie podoba mi się przyjazna atmosfera jaka panuje w młodym zespole, luźne podejście do pracowników, a co za tym idzie to, że pracujemy bez presji oraz nadmiernego stresu. Taka atmosfera wpływa pozytywnie na jakość pracy całego zespołu oraz ciągły rozwój firmy, który powoduje ciągłe polepszanie warunków pracy każdego pracownika.

Jeżeli ktoś chce zdobyć cenne i wspaniałe doświadczenie na przyszłość, polecam dołączyć do naszego zespołu.

SEBASTIAN

Pracę w firmie zacząłem pod koniec marca 2021 roku. Od tego momentu nieprzerwanie rozwijam się w swojej pracy. Początkowo nie rozumiałem kilku rzeczy, lecz po paru dniach próbnych z kolegą z oddziału wszystko było już jasne. Od tamtego momentu sam wyszkoliłem już kilku pracowników na terenie całej Polski. Moim zadaniem jest dostarczanie i odbieranie aut od klientów. Czasem trzeba też zaprowadzić auto na serwis lub na myjkę. Praca sprawia mi przyjemność, ponieważ lubię to co robię. Z biurem zawsze jest dobry kontakt, mogę z nimi załatwić dosłownie wszystko. Firma coraz bardziej się rozwija i cieszę się, że mogę aktywnie w tym uczestniczyć i dokładać swoją cegiełkę.

 

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

1. Wyślij CV

2. Rozmowa telefoniczna

3. Dzień próbny

4. Spotkanie z przełożonym

5. Podpisanie umowy

Proces rekrutacji jest pięcioetapowy.

Etap I.

Po otrzymaniu od kandydata aplikacji na dane stanowisko (mail na adres: rekrutacja@quantacars.pl) osoba rekrutująca kontaktuje się telefonicznie / mailowo z kandydatem i umawia na Etap I rekrutacji.

Aplikacja na dane stanowisko powinna zawierać CV ze zdjęciem, nr telefonu oraz adresem e-mail do kontaktu. W przypadku ograniczonych możliwości rozmowy telefonicznej kandydat może wskazać zakres godzin, w których preferuje kontakt telefoniczny.

Etap II.

Rozmowa telefoniczna lub videorozmowa osoby rekrutującej z kandydatem, w czasie której poznajemy się wzajemnie, opowiadamy o pracy w naszej firmie, odpowiadamy na pytania kandydata.

W przypadku pozytywnego przebiegu rozmowy, zapraszamy telefonicznie i mailowo kandydata do etapu trzeciego.

Etap III.

Ten etap polega na spędzeniu jednego dnia wraz z innym naszym pracownikiem, i obserwowaniu wykonywanych przez niego rutynowych czynności na tym stanowisku pracy. Kandydat widzi w praktyce na czym będzie polegała praca.

Na koniec tego etapu, osoba rekrutująca kontaktuję się z kandydatem w celu omówienia kolejnego etapu rekrutacji.

Etap IV.

Ten etap polega na rozmowie z osobami zarządzającymi. Na tym etapie osoby zarządzające przypominają oczekiwania związane ze sposobem wykonywania pracy, w tym wartości, na których opiera się praca i w przypadku ich akceptacji strony ustalają warunki współpracy, w tym rodzaj umowy oraz wysokość wynagrodzenia.

Etap V.

W przypadku dojścia do porozumienia strony podpisują odpowiednią umowę i związane z nią dokumenty.

Specjalista do spraw windykacji

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za monitorowanie i odzyskiwanie należności od dłużników na rzecz firmy Quanta. Kluczowe zadania obejmują nawiązywanie kontaktu z dłużnikami, negocjacje dotyczące spłat oraz dbanie o to, aby proces windykacji był prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami etycznymi firmy.

Więcej szczegółów

Do podstawowych obowiązków należy:

Monitoring należności – Śledzenie zaległych płatności i analizowanie historii płatności klientów.

Kontakt z dłużnikami – Inicjowanie rozmów telefonicznych lub pisemnych w celu ustalenia powodów zaległości i proponowania rozwiązań.

Uzyskiwanie spłat – Zachęcanie dłużników do uregulowania zobowiązań, dbanie o terminowość spłat oraz prowadzenie działań mających na celu minimalizację ryzyka dalszych zaległości.

Negocjacje spłat – Przygotowywanie indywidualnych planów spłat, dostosowanych do możliwości finansowych dłużnika, a jednocześnie gwarantujących jak najszybsze odzyskanie należności dla firmy.

Dokumentowanie działań – Prowadzenie dokładnej dokumentacji wszystkich działań związanych z procesem windykacji, w tym korespondencji z dłużnikami, uzgodnień co do spłat oraz wszelkich innych ważnych informacji.

Współpraca z innymi działami – Współpraca z działem księgowości, prawnym oraz obsługą klienta w celu zapewnienia skuteczności procesu windykacji.

Wymagania na stanowisku specjalisty do spraw windykacji:

Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziedzinie finansów.

Znajomość przepisów prawnych dotyczących windykacji.

Umiejętność budowania relacji z klientami oraz zdolności negocjacyjne.

Kompetencje komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.

Sumienność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.

Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.

Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.

Możliwość rozwoju zawodowego.

Przyjazną atmosferę pracy w zespole specjalistów.

Pakiet benefitów, w tym opiekę medyczną oraz karty multisport.

Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, odpowiedzialną i chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, zachęcamy do przesyłania aplikacji!

Specjalista do spraw logistyki

Praca na tym stanowisku to praca logistyka do spraw wynajmów operującego w ramach call-center. Praca wykonywana jest w biurze w siedzibie spółki.
Celem pracy jest podjęcie jak największej liczby najmów zlecanych firmie w formie telefonicznej oraz poprzez kanały elektroniczne i doprowadzenie do ich realizacji, a także organizowanie sprawnego odbioru pojazdu po zakończeniu najmu.

Więcej szczegółów

Wykonywanie zadań polega na przyjęciu zapytania (w formie telefonicznej lub innej elektronicznej), ustaleniu czy firma dysponuje wolnym pojazdem w najbliższym oddziale oraz wolnym kierowcą, który może zrealizować taki wynajem. W przypadku braku wolnego pojazdu w danym oddziale lub wolnego kierowcy należy ustalić czy są inne możliwości realizacji takiego zlecenia, np. podstawienie innego pojazdu, transfer pojazdu z innego oddziału lub zorganizowanie kierowcy z innego oddziału. To wymaga szybkiej analizy pod kątem logistycznym – możliwe scenariusze należy ustalać w możliwe najkrótszym czasie, będąc np. na linii z osobą zlecającą najem, aby zdecydować o przyjęciu lub odrzuceniu takiego najmu. Jednocześnie należy mieć na uwadze, że bardzo ważne jest, aby jak najwięcej najmów zostało przyjętych do realizacji, a następnie aby wszystkie przyjęte najmy zostały zrealizowane. Tym samym analiza logistyczna musi zostać zawsze wykonana z nastawieniem na znalezienie takiej możliwości, aby najem doszedł do skutku.

Po przyjęciu najmów należy dokonać odpowiednich wpisów w systemach firmowych (m.in. należy założyć rezerwację na dany pojazd), skontaktować się z kierowcą oraz klientem aby potwierdzić podstawienie pojazdu oraz zadysponować kierowcą i udzielić mu ewentualnych wskazówek dotyczących realizacji zlecenia.

W przypadku kończenia najmów oraz odbiorów pojazdów sytuacja wygląda podobnie – należy weryfikować informacje o kontynuacji lub zakończeniu najmu. Na tej podstawie należy skontaktować się z klientem w celu umówienia odbioru pojazdu oraz przekazać takie zlecenie konkretnemu kierowcy.

Najmy związane z OC sprawcy lub świadczone w ramach umów Assistance zazwyczaj muszą być realizowane szybko, np. w ciągu 2 godzin, co oznacza konieczność trzymania odpowiedniego tempa w wykonywanych czynnościach.

Pomiędzy tymi czynnościami pracownik odbiera także inne telefony m.in. od klientów, którzy poruszają kwestie techniczne dotyczące pojazdu lub inne sprawy dotyczące najmów. Problemy te należy rozwiązywać lub przekierowywać sprawy do kolegów z Działu Flotowego

Biorąc pod uwagę charakterystykę pracy na tym stanowisku jest to z całą pewnością praca dla osób potrafiących szybko myśleć, szybko pracować z komputerem i mieć odpowiedni zmysł do wychwytywania możliwości realizacji trudniejszych zleceń.

Jest to praca dla osób biegle pracujących z mapą Polski oraz orientujących się w odległościach pomiędzy oddziałami firmy oraz innymi głównymi miastami, w celu szybkiego szacowania czasu potrzebnego na przejazd do miejsca wydania lub odbioru pojazdu.

Dodatkowo jest to praca dla ludzi lubiących rozmowy przez telefon – większość zleceń otrzymujemy telefonicznie. Chcemy, aby kontakt telefoniczny z naszymi zleceniodawcami, a także z naszymi klientami był profesjonalny, miły, z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.

Jest to praca, która w określonych momentach dnia oraz tygodnia jest pracą pod presją czasu. W związku z tym szukamy osób, które są dynamiczne i nie boją się natłoku czynności do wykonania.

Mając na uwadze fakt, że nasza firma rozwija się dynamicznie, pozyskuje nowych klientów z czym równolegle następuje rozrost floty, szukamy do pracy osób, które będą się cieszyły z rosnącej liczby realizowanych najmów oraz ilości pojazdów i kierowców, a także telefonów do odebrania i wykonania. Do naszej firmy, a w szczególności do Działu Assistance, szukamy osób, które będą się nawzajem wspierały i pomagały sobie na bieżąco, szczególnie w okresach spiętrzonych zleceń.

Specjalista do spraw wynajmu pojazdów

Praca na tym stanowisku polega na wykonywaniu zleceń wydania pojazdu klientowi, odbioru pojazdu od klienta, zaprowadzenie pojazdu na serwis, myjnię, dokonanie transferu pojazdu do innego oddziału. Zlecenia przychodzą z różną częstotliwością.

Więcej szczegółów

USTALANIE CZASU PRZYJMOWANIA ZLECEŃ

Zleceniobiorca powinien ustalać z Działem Assistance, w jakim okresie może przyjmować zlecenia. W takiej sytuacji zlecenia w ustalonym okresie będą kierowane do danego Zleceniobiorcy. Zleceniobiorca może zgłaszać swoją chęć przyjmowania zleceń także w dodatkowe dni i godziny niż te, które ustalono na wstępie.


Dział Assistance może także kontaktować się ze Zleceniobiorcą, proponując mu wykonanie zleceń w innym okresie.


W tym systemie wypracowane wynagrodzenie jest wypłacane za każde wykonane zlecenie, tym samym jest zależne wyłącznie od chęci i zaangażowania Zleceniobiorcy w wykonywanie swoich obowiązków.


W przypadku zgłoszenie woli przyjmowania zleceń w danym okresie, Zleceniobiorca powinien podejmować zlecenia w jak najkrótszym czasie.


W przypadku braku otrzymania przez danego Zleceniobiorcę zleceń w ilości pozwalającej na wypracowanie kwoty minimalnej, firma wypłaci za dany miesiąc ustaloną kwotę minimalną.


Praca na tym stanowisku jest pracą odpowiednią dla osób, które lubią motoryzację, lubią podróżować samochodem oraz komunikacją publiczną, a także lubią bezpośredni kontakt z klientem. Dla osób, dla których wykonywanie niestandardowych działań jest ciekawym wyzwaniem.

WYKONYWANIE ZLECEŃ

Jeżeli Zleceniobiorca otrzymuje zlecenie wydania lub odbioru pojazdu, wówczas jego praca polega na skontaktowaniu się z klientem w celu doprecyzowania podstawienia lub odbioru pojazdu w konkretnym miejscu i o konkretnej godzinie (wstępnie umawia to logistyk Działu Assistance). Wydanie i odbiór mogą następować na terenie miasta-oddziału, mogą odbywać się także poza miastem-oddziałem. Najczęściej jest to ograniczone do terenu danego województwa, ale mogą zdarzyć się także dalsze podróże.

W przypadku wydania pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża samochodem do klienta i razem z klientem wypełnia w formie elektronicznej umowę na telefonie, dokonuje oględzin pojazdu w celu weryfikacji stanu pojazdu, czyli ewentualnych uszkodzeń, które trzeba zaznaczyć na protokole, weryfikacji stanu czystości pojazdu. Po wydaniu Zleceniobiorca wraca do siebie komunikacją i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

W przypadku odbioru pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża do klienta komunikacją, dokonuje oględzin pojazdu z klientem, wypełnia w formie elektronicznej protokół zdania pojazdu i wraca pojazdem do siebie i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

PREFEROWANE PRZEZ SPÓŁKĘ OKRESY PODEJMOWANIA ZLECEŃ

Z uwagi na wykonywanie zleceń przez firmę przez 7 dni w tygodniu, Dział Assistance potrzebuje zapewnić możliwość podejmowania przez Zleceniobiorców zleceń także przez 7 dni w tygodniu. W konsekwencji Zleceniobiorca może ustalać z Działem Assistance okres przyjmowania zleceń w różnych okresach. Poniżej przykładowe i najczęściej stosowane warianty podejmowania zleceń, deklarowane przez Zleceniobiorców.

Wariant 1 – wykonywanie zleceń w tygodniu

Przyjmowanie zleceń w tygodniu od poniedziałku do piątku w ustalonych z Działem Assistance godzinach.

Wariant 2 – wykonywanie zleceń tylko w weekendy

Przyjmowanie zleceń we wszystkie soboty i niedziele lub w co drugi taki weekend.

Wariant 3 – weekendy i popołudnia

Przyjmowanie zleceń w tygodniu 2 lub 3 dni oraz co drugi weekend, np.::

  • w pierwszym tygodniu praca w poniedziałek, środę, piątek,
  • w drugim tygodniu praca we wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę.

WYNAGRODZENIE, ZWROT WYDATKÓW

Za każde wykonane zlecenie firma wypłaca ryczałtowe wynagrodzenie w zależności od rodzaju czynności oraz od odległości na jaką należy się przemieścić. Wynagrodzenie za wszystkie wykonane zlecenia w danym miesiącu, płatne jest do 10-go dnia następnego miesiąca. Wynagrodzenie kształtuje się w następujący sposób:

Wykonywana czynność Stawka ryczałtowa w PLN brutto
Wydanie lub zdanie pojazdu, podmiana pojazdu
W przypadku zlecenia poza miastem do kwoty ryczałtowej jest liczona premia kilometrowa w wysokości 0,40gr/km
30,00
Dodatek nocny w godzinach 22:00 – 6:00 z tytułu dojazdu do miejsca wykonania zlecenia (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) Dodatek 150% do łącznej kwoty ryczałtowej policzonej z premią kilometrowa
Dodatek z tytułu powrotu autem z innego oddziału (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) 50,00
Podstawienie lub odbiór pojazdu z serwisu, podmiana pojazdu w serwisie
W przypadku serwisu poza miastem do kwoty ryczałtowej jest doliczana premia kilometrowa w wysokości 0,40gr/km
20,00
Transfer
W przypadku serwisu poza miastem do kwoty ryczałtowej jest doliczana premia kilometrowa w wysokości 0,40gr/km
20,00
Sprzedaż usług dodatkowych – Pakiety 20% kwoty sprzedaży pakietu

Firma wypłaci 5% premii w przypadku wypracowania przez zleceniobiorcę kwoty wyższej niż 3800zł brutto.
Firma wypłaci 10% premii w przypadku wypracowania przez zleceniobiorcę kwoty wyższej niż 4500zł brutto.
Premia zostanie doliczona do wynagrodzenia i wypłacona do 10-go dnia kolejnego miesiąca.

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej przez 5 dni od poniedziałku do piątku przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 1500 zł brutto.

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej we wszystkie weekendy przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 500 zł brutto.

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej w co drugi weekend oraz w co drugi dzień w tygodniu przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 1000 zł brutto.

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń w innym zakresie, wynagrodzenie minimalne nie jest przewidziane.

Firma pokrywa wydatki pracowników z tytułu dojazdów w związku ze zleceniami, np. koszty biletów komunikacyjnych, koszty myjni. Na poczet tych kosztów firma wypłaca zaliczki, z których Zleceniobiorcy są rozliczani po zakończeniu każdego miesiąca.

Przez cały miesiąc pracownicy wypełniają tzw. arkusz kosztów, gdzie wpisują poniesione koszty. Najpóźniej do 3 dnia kolejnego miesiąca Zleceniobiorcy wysyłają do centrali dokumenty księgowe dotyczące poniesionych kosztów. Warunkiem terminowej wypłaty wynagrodzenia za wykonane zlecenia jest wpłynięcie do centrali firmy tych dokumentów oraz ich zgodność z wypełnionym arkuszem kosztów.

Aby aplikować wyślij CV na adres rekrutacja@quantacars.pl lub kliknij guzik poniżej:

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem pojazdów. Zajmujemy się tym biznesem od 2016 roku. Zaczynaliśmy od tak zwanego „zera”, udostępniając swoje samochody oraz nie zatrudniając pracowników.

Obecnie mamy setki samochodów oraz kilkudziesięciu pracowników w całej Polsce. Nasza firma działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Chcemy stworzyć najlepszą wypożyczalnie samochodów w Polsce. Chcemy się rozwijać, zwiększać flotę oraz naszą kadrę, tworzyć nowe oddziały, stale podnosić jakość świadczonych usług.

about-us-2

KOGO POSZUKUJEMY?

Poszukujemy kandydatów do pracy, którzy chcą tworzyć z nami coś wielkiego, chcą się rozwijać, chcą dać od siebie jakąś wartość dodaną dla firmy. Kandydatów, którzy chcą być częścią zgranego zespołu.

Stawiamy na: uczciwość, zaangażowanie, odpowiedzialność, proaktywność, rozwój osobisty, kulturę osobistą, wysoki standard usług.

Zatrudniamy na umowy o pracę, umowy zlecenia oraz umowy B2B. Chętnie zatrudniamy studentów, w tym także studentów dziennych.

Naszym współpracownikom proponujemy ciekawy system premiowy oraz dostęp do systemu kart Multisport.

GettyImages-1127734738_HBR

BARTEK

Pracę w firmie rozpocząłem w sierpniu 2020 roku na stanowisku specjalisty ds. assistance, po dwóch latach awansowałem na stanowisko koordynatora krajowego.
W biurze panuje przyjazna atmosfera, którą kształtuje życzliwość, dobra komunikacja oraz chęć docierania do wspólnie wyznaczonych celów, każdy służy pomocą i darzy się szacunkiem. Dodatkowo fajną sprawą są cotygodniowe spotkania podczas, których każdy może wyrazić swoje pomysły czy też spostrzeżenia na temat działania i funkcjonowania firmy, taka “burza mózgów” przynosi wiele znakomitych opcji, dzięki czemu każdemu z nas pracuje się lepiej.

DAMIAN

Karierę w Quanta rozpocząłem pod koniec 2018r. Zaczynałem jako kierowca w oddziale Wrocław, po kilku miesiącach pracy jako kierowca dostarczający pojazdy do klientów, firma dostrzegła we mnie potencjał i zaproponowała pracę w siedzibie firmy w Warszawie. Dziś jestem odpowiedzialny za rozliczanie najmów i wystawianie faktur, a także za zatrudnianie nowych kierowców do naszego teamu.

ALICJA

Pracuję w Quanta Cars od 2021. Jestem skutecznym i proaktywnym Specjalistą ds. Rozliczeń ?
Na co dzień zajmuję się właściwym obiegiem dokumentów,
procesami księgowymi oraz współpracą z partnerami biznesowymi.
Cechuje mnie otwartość na nowe wyzwania, a
nieustanne poszukiwanie miejsca na rozwój sprowadziło mnie do Quanta Cars.

MATEUSZ

Pracę w firmie Quanta Cars rozpocząłem w marcu 2021 roku jako kierowca w oddziale w Bydgoszczy. 

W firmie podoba mi się przyjazna atmosfera jaka panuje w młodym zespole, luźne podejście do pracowników, a co za tym idzie to, że pracujemy bez presji oraz nadmiernego stresu. Taka atmosfera wpływa pozytywnie na jakość pracy całego zespołu oraz ciągły rozwój firmy, który powoduje ciągłe polepszanie warunków pracy każdego pracownika.

Jeżeli ktoś chce zdobyć cenne i wspaniałe doświadczenie na przyszłość, polecam dołączyć do naszego zespołu.

SEBASTIAN

Pracę w firmie zacząłem pod koniec marca 2021 roku. Od tego momentu nieprzerwanie rozwijam się w swojej pracy. Początkowo nie rozumiałem kilku rzeczy, lecz po paru dniach próbnych z kolegą z oddziału wszystko było już jasne. Od tamtego momentu sam wyszkoliłem już kilku pracowników na terenie całej Polski. Moim zadaniem jest dostarczanie i odbieranie aut od klientów. Czasem trzeba też zaprowadzić auto na serwis lub na myjkę. Praca sprawia mi przyjemność, ponieważ lubię to co robię. Z biurem zawsze jest dobry kontakt, mogę z nimi załatwić dosłownie wszystko. Firma coraz bardziej się rozwija i cieszę się, że mogę aktywnie w tym uczestniczyć i dokładać swoją cegiełkę.

 

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

1. Wyślij CV

2. Rozmowa telefoniczna

3. Dzień próbny

4. Spotkanie z przełożonym

5. Podpisanie umowy

Proces rekrutacji jest pięcioetapowy.

Etap I.

Po otrzymaniu od kandydata aplikacji na dane stanowisko (mail na adres: rekrutacja@quantacars.pl) osoba rekrutująca kontaktuje się telefonicznie / mailowo z kandydatem i umawia na Etap I rekrutacji.

Aplikacja na dane stanowisko powinna zawierać CV ze zdjęciem, nr telefonu oraz adresem e-mail do kontaktu. W przypadku ograniczonych możliwości rozmowy telefonicznej kandydat może wskazać zakres godzin, w których preferuje kontakt telefoniczny.

Etap II.

Rozmowa telefoniczna lub videorozmowa osoby rekrutującej z kandydatem, w czasie której poznajemy się wzajemnie, opowiadamy o pracy w naszej firmie, odpowiadamy na pytania kandydata.

W przypadku pozytywnego przebiegu rozmowy, zapraszamy telefonicznie i mailowo kandydata do etapu trzeciego.

Etap III.

Ten etap polega na spędzeniu jednego dnia wraz z innym naszym pracownikiem, i obserwowaniu wykonywanych przez niego rutynowych czynności na tym stanowisku pracy. Kandydat widzi w praktyce na czym będzie polegała praca.

Na koniec tego etapu, osoba rekrutująca kontaktuję się z kandydatem w celu omówienia kolejnego etapu rekrutacji.

Etap IV.

Ten etap polega na rozmowie z osobami zarządzającymi. Na tym etapie osoby zarządzające przypominają oczekiwania związane ze sposobem wykonywania pracy, w tym wartości, na których opiera się praca i w przypadku ich akceptacji strony ustalają warunki współpracy, w tym rodzaj umowy oraz wysokość wynagrodzenia.

Etap V.

W przypadku dojścia do porozumienia strony podpisują odpowiednią umowę i związane z nią dokumenty.

Wolne stanowisko

Miejscowość

Charakterystyka stanowiska pracy

Specjalista do spraw windykacji

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za monitorowanie i odzyskiwanie należności od dłużników na rzecz firmy Quanta. Kluczowe zadania obejmują nawiązywanie kontaktu z dłużnikami, negocjacje dotyczące spłat oraz dbanie o to, aby proces windykacji był prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami etycznymi firmy.

Więcej szczegółów

Do podstawowych obowiązków należy:

Monitoring należności – Śledzenie zaległych płatności i analizowanie historii płatności klientów.

Kontakt z dłużnikami – Inicjowanie rozmów telefonicznych lub pisemnych w celu ustalenia powodów zaległości i proponowania rozwiązań.

Uzyskiwanie spłat – Zachęcanie dłużników do uregulowania zobowiązań, dbanie o terminowość spłat oraz prowadzenie działań mających na celu minimalizację ryzyka dalszych zaległości.

Negocjacje spłat – Przygotowywanie indywidualnych planów spłat, dostosowanych do możliwości finansowych dłużnika, a jednocześnie gwarantujących jak najszybsze odzyskanie należności dla firmy.

Dokumentowanie działań – Prowadzenie dokładnej dokumentacji wszystkich działań związanych z procesem windykacji, w tym korespondencji z dłużnikami, uzgodnień co do spłat oraz wszelkich innych ważnych informacji.

Współpraca z innymi działami – Współpraca z działem księgowości, prawnym oraz obsługą klienta w celu zapewnienia skuteczności procesu windykacji.

Wymagania na stanowisku specjalisty do spraw windykacji:

Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziedzinie finansów.

Znajomość przepisów prawnych dotyczących windykacji.

Umiejętność budowania relacji z klientami oraz zdolności negocjacyjne.

Kompetencje komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.

Sumienność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.

Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.

Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.

Możliwość rozwoju zawodowego.

Przyjazną atmosferę pracy w zespole specjalistów.

Pakiet benefitów, w tym opiekę medyczną oraz karty multisport.

Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, odpowiedzialną i chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, zachęcamy do przesyłania aplikacji!

Specjalista do spraw logistyki

Praca na tym stanowisku to praca logistyka do spraw wynajmów operującego w ramach call-center. Praca wykonywana jest w biurze w siedzibie spółki.
Celem pracy jest podjęcie jak największej liczby najmów zlecanych firmie w formie telefonicznej oraz poprzez kanały elektroniczne i doprowadzenie do ich realizacji, a także organizowanie sprawnego odbioru pojazdu po zakończeniu najmu.

Więcej szczegółów

Wykonywanie zadań polega na przyjęciu zapytania (w formie telefonicznej lub innej elektronicznej), ustaleniu czy firma dysponuje wolnym pojazdem w najbliższym oddziale oraz wolnym kierowcą, który może zrealizować taki wynajem. W przypadku braku wolnego pojazdu w danym oddziale lub wolnego kierowcy należy ustalić czy są inne możliwości realizacji takiego zlecenia, np. podstawienie innego pojazdu, transfer pojazdu z innego oddziału lub zorganizowanie kierowcy z innego oddziału. To wymaga szybkiej analizy pod kątem logistycznym – możliwe scenariusze należy ustalać w możliwe najkrótszym czasie, będąc np. na linii z osobą zlecającą najem, aby zdecydować o przyjęciu lub odrzuceniu takiego najmu. Jednocześnie należy mieć na uwadze, że bardzo ważne jest, aby jak najwięcej najmów zostało przyjętych do realizacji, a następnie aby wszystkie przyjęte najmy zostały zrealizowane. Tym samym analiza logistyczna musi zostać zawsze wykonana z nastawieniem na znalezienie takiej możliwości, aby najem doszedł do skutku.

Po przyjęciu najmów należy dokonać odpowiednich wpisów w systemach firmowych (m.in. należy założyć rezerwację na dany pojazd), skontaktować się z kierowcą oraz klientem aby potwierdzić podstawienie pojazdu oraz zadysponować kierowcą i udzielić mu ewentualnych wskazówek dotyczących realizacji zlecenia.

W przypadku kończenia najmów oraz odbiorów pojazdów sytuacja wygląda podobnie – należy weryfikować informacje o kontynuacji lub zakończeniu najmu. Na tej podstawie należy skontaktować się z klientem w celu umówienia odbioru pojazdu oraz przekazać takie zlecenie konkretnemu kierowcy.

Najmy związane z OC sprawcy lub świadczone w ramach umów Assistance zazwyczaj muszą być realizowane szybko, np. w ciągu 2 godzin, co oznacza konieczność trzymania odpowiedniego tempa w wykonywanych czynnościach.

Pomiędzy tymi czynnościami pracownik odbiera także inne telefony m.in. od klientów, którzy poruszają kwestie techniczne dotyczące pojazdu lub inne sprawy dotyczące najmów. Problemy te należy rozwiązywać lub przekierowywać sprawy do kolegów z Działu Flotowego

Biorąc pod uwagę charakterystykę pracy na tym stanowisku jest to z całą pewnością praca dla osób potrafiących szybko myśleć, szybko pracować z komputerem i mieć odpowiedni zmysł do wychwytywania możliwości realizacji trudniejszych zleceń.

Jest to praca dla osób biegle pracujących z mapą Polski oraz orientujących się w odległościach pomiędzy oddziałami firmy oraz innymi głównymi miastami, w celu szybkiego szacowania czasu potrzebnego na przejazd do miejsca wydania lub odbioru pojazdu.

Dodatkowo jest to praca dla ludzi lubiących rozmowy przez telefon – większość zleceń otrzymujemy telefonicznie. Chcemy, aby kontakt telefoniczny z naszymi zleceniodawcami, a także z naszymi klientami był profesjonalny, miły, z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.

Jest to praca, która w określonych momentach dnia oraz tygodnia jest pracą pod presją czasu. W związku z tym szukamy osób, które są dynamiczne i nie boją się natłoku czynności do wykonania.

Mając na uwadze fakt, że nasza firma rozwija się dynamicznie, pozyskuje nowych klientów z czym równolegle następuje rozrost floty, szukamy do pracy osób, które będą się cieszyły z rosnącej liczby realizowanych najmów oraz ilości pojazdów i kierowców, a także telefonów do odebrania i wykonania. Do naszej firmy, a w szczególności do Działu Assistance, szukamy osób, które będą się nawzajem wspierały i pomagały sobie na bieżąco, szczególnie w okresach spiętrzonych zleceń.

Specjalista do spraw wynajmu pojazdów

Praca na tym stanowisku polega na wykonywaniu zleceń wydania pojazdu klientowi, odbioru pojazdu od klienta, zaprowadzenie pojazdu na serwis, myjnię, dokonanie transferu pojazdu do innego oddziału. Zlecenia przychodzą z różną częstotliwością.

Więcej szczegółów

USTALANIE CZASU PRZYJMOWANIA ZLECEŃ

Zleceniobiorca powinien ustalać z Działem Assistance, w jakim okresie może przyjmować zlecenia. W takiej sytuacji zlecenia w ustalonym okresie będą kierowane do danego Zleceniobiorcy. Zleceniobiorca może zgłaszać swoją chęć przyjmowania zleceń także w dodatkowe dni i godziny niż te, które ustalono na wstępie.


Dział Assistance może także kontaktować się ze Zleceniobiorcą, proponując mu wykonanie zleceń w innym okresie.


W tym systemie wypracowane wynagrodzenie jest wypłacane za każde wykonane zlecenie, tym samym jest zależne wyłącznie od chęci i zaangażowania Zleceniobiorcy w wykonywanie swoich obowiązków.


W przypadku zgłoszenie woli przyjmowania zleceń w danym okresie, Zleceniobiorca powinien podejmować zlecenia w jak najkrótszym czasie.


W przypadku braku otrzymania przez danego Zleceniobiorcę zleceń w ilości pozwalającej na wypracowanie kwoty minimalnej, firma wypłaci za dany miesiąc ustaloną kwotę minimalną.


Praca na tym stanowisku jest pracą odpowiednią dla osób, które lubią motoryzację, lubią podróżować samochodem oraz komunikacją publiczną, a także lubią bezpośredni kontakt z klientem. Dla osób, dla których wykonywanie niestandardowych działań jest ciekawym wyzwaniem.

WYKONYWANIE ZLECEŃ

Jeżeli Zleceniobiorca otrzymuje zlecenie wydania lub odbioru pojazdu, wówczas jego praca polega na skontaktowaniu się z klientem w celu doprecyzowania podstawienia lub odbioru pojazdu w konkretnym miejscu i o konkretnej godzinie (wstępnie umawia to logistyk Działu Assistance). Wydanie i odbiór mogą następować na terenie miasta-oddziału, mogą odbywać się także poza miastem-oddziałem. Najczęściej jest to ograniczone do terenu danego województwa, ale mogą zdarzyć się także dalsze podróże.

W przypadku wydania pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża samochodem do klienta i razem z klientem wypełnia w formie elektronicznej umowę na telefonie, dokonuje oględzin pojazdu w celu weryfikacji stanu pojazdu, czyli ewentualnych uszkodzeń, które trzeba zaznaczyć na protokole, weryfikacji stanu czystości pojazdu. Po wydaniu Zleceniobiorca wraca do siebie komunikacją i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

W przypadku odbioru pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża do klienta komunikacją, dokonuje oględzin pojazdu z klientem, wypełnia w formie elektronicznej protokół zdania pojazdu i wraca pojazdem do siebie i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

PREFEROWANE PRZEZ SPÓŁKĘ OKRESY PODEJMOWANIA ZLECEŃ

Z uwagi na wykonywanie zleceń przez firmę przez 7 dni w tygodniu, Dział Assistance potrzebuje zapewnić możliwość podejmowania przez Zleceniobiorców zleceń także przez 7 dni w tygodniu. W konsekwencji Zleceniobiorca może ustalać z Działem Assistance okres przyjmowania zleceń w różnych okresach. Poniżej przykładowe i najczęściej stosowane warianty podejmowania zleceń, deklarowane przez Zleceniobiorców.

Wariant 1 – wykonywanie zleceń w tygodniu

Przyjmowanie zleceń w tygodniu od poniedziałku do piątku w ustalonych z Działem Assistance godzinach.

Wariant 2 – wykonywanie zleceń tylko w weekendy

Przyjmowanie zleceń we wszystkie soboty i niedziele lub w co drugi taki weekend.

Wariant 3 – weekendy i popołudnia

Przyjmowanie zleceń w tygodniu 2 lub 3 dni oraz co drugi weekend, np.::

  • w pierwszym tygodniu praca w poniedziałek, środę, piątek,
  • w drugim tygodniu praca we wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę.

WYNAGRODZENIE, ZWROT WYDATKÓW

Za każde wykonane zlecenie firma wypłaca ryczałtowe wynagrodzenie w zależności od rodzaju czynności oraz od odległości na jaką należy się przemieścić. Wynagrodzenie za wszystkie wykonane zlecenia w danym miesiącu, płatne jest do 10-go dnia następnego miesiąca. Wynagrodzenie kształtuje się w następujący sposób:

Wykonywana czynność Stawka ryczałtowa w PLN brutto
Wydanie lub zdanie pojazdu, podmiana pojazdu
W przypadku zlecenia poza miastem do kwoty ryczałtowej jest liczona premia kilometrowa w wysokości 0,40gr/km
30,00
Dodatek nocny w godzinach 22:00 – 6:00 z tytułu dojazdu do miejsca wykonania zlecenia (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) Dodatek 150% do łącznej kwoty ryczałtowej policzonej z premią kilometrowa
Dodatek z tytułu powrotu autem z innego oddziału (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) 50,00
Podstawienie lub odbiór pojazdu z serwisu, podmiana pojazdu w serwisie
W przypadku serwisu poza miastem do kwoty ryczałtowej jest doliczana premia kilometrowa w wysokości 0,40gr/km
20,00
Transfer
W przypadku serwisu poza miastem do kwoty ryczałtowej jest doliczana premia kilometrowa w wysokości 0,40gr/km
20,00
Sprzedaż usług dodatkowych – Pakiety 20% kwoty sprzedaży pakietu

Firma wypłaci 5% premii w przypadku wypracowania przez zleceniobiorcę kwoty wyższej niż 3800zł brutto.
Firma wypłaci 10% premii w przypadku wypracowania przez zleceniobiorcę kwoty wyższej niż 4500zł brutto.
Premia zostanie doliczona do wynagrodzenia i wypłacona do 10-go dnia kolejnego miesiąca.

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej przez 5 dni od poniedziałku do piątku przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 1500 zł brutto.

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej we wszystkie weekendy przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 500 zł brutto.

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń co najmniej w co drugi weekend oraz w co drugi dzień w tygodniu przez cały miesiąc i będą wykonywały przekazywane im zlecenia, minimalne gwarantowane wynagrodzenie wynosi 1000 zł brutto.

Dla osób, które uzgodnią z Działem Assistance przyjmowanie zleceń w innym zakresie, wynagrodzenie minimalne nie jest przewidziane.

Firma pokrywa wydatki pracowników z tytułu dojazdów w związku ze zleceniami, np. koszty biletów komunikacyjnych, koszty myjni. Na poczet tych kosztów firma wypłaca zaliczki, z których Zleceniobiorcy są rozliczani po zakończeniu każdego miesiąca.

Przez cały miesiąc pracownicy wypełniają tzw. arkusz kosztów, gdzie wpisują poniesione koszty. Najpóźniej do 3 dnia kolejnego miesiąca Zleceniobiorcy wysyłają do centrali dokumenty księgowe dotyczące poniesionych kosztów. Warunkiem terminowej wypłaty wynagrodzenia za wykonane zlecenia jest wpłynięcie do centrali firmy tych dokumentów oraz ich zgodność z wypełnionym arkuszem kosztów.

Aby aplikować wyślij CV na adres rekrutacja@quantacars.pl lub kliknij guzik poniżej:

Quanta

Nasze samochody

 Toyota Yaris
dzień Od
67zł
 Toyota Aygo X
dzień Od
67zł
 Toyota Yaris
dzień Od
76zł
 Toyota Corolla
dzień Od
81zł
 Toyota Corolla
dzień Od
85zł
 Seat Arona
dzień Od
105zł
 Seat Arona
dzień Od
108zł
 Seat Ateca
dzień Od
118zł
 Seat Ateca
dzień Od
127zł
 Mercedes CLA
dzień Od
133zł
 Mercedes A
dzień Od
133zł
Fiat Fiorino
dzień Od
133zł
 Volvo XC40
dzień Od
212zł
 Transit / Boxer [L3H2]
 Mercedes GLC 4x4
dzień Od
266zł
 Ford Transit Custom
dzień Od
295zł
 Toyota Proace Izoterma
Mercedes GLE
dzień Od
336zł