• ENG
  • KARIERA

    KIM JESTEŚMY?

    Jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem pojazdów. Zajmujemy się tym biznesem od 2016 roku. Zaczynaliśmy od tak zwanego „zera”, udostępniając swoje samochody oraz nie zatrudniając pracowników.

    Obecnie mamy setki samochodów oraz kilkudziesięciu pracowników w całej Polsce. Nasza firma działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

    Chcemy stworzyć najlepszą wypożyczalnie samochodów w Polsce. Chcemy się rozwijać, zwiększać flotę oraz naszą kadrę, tworzyć nowe oddziały, stale podnosić jakość świadczonych usług.

    about-us-2

    KOGO POSZUKUJEMY?

    Poszukujemy kandydatów do pracy, którzy chcą tworzyć z nami coś wielkiego, chcą się rozwijać, chcą dać od siebie jakąś wartość dodaną dla firmy. Kandydatów, którzy chcą być częścią zgranego zespołu.

    Stawiamy na: uczciwość, zaangażowanie, odpowiedzialność, proaktywność, rozwój osobisty, kulturę osobistą, wysoki standard usług.

    Zatrudniamy na umowy o pracę, umowy zlecenia oraz umowy B2B. Chętnie zatrudniamy studentów, w tym także studentów dziennych.

    Naszym współpracownikom proponujemy ciekawy system premiowy oraz dostęp do systemu kart Multisport.

    GettyImages-1127734738_HBR

    BARTEK

    Pracę w firmie rozpocząłem w sierpniu 2020 roku na stanowisku specjalisty ds. assistance, po dwóch latach awansowałem na stanowisko koordynatora krajowego.
    W biurze panuje przyjazna atmosfera, którą kształtuje życzliwość, dobra komunikacja oraz chęć docierania do wspólnie wyznaczonych celów, każdy służy pomocą i darzy się szacunkiem. Dodatkowo fajną sprawą są cotygodniowe spotkania podczas, których każdy może wyrazić swoje pomysły czy też spostrzeżenia na temat działania i funkcjonowania firmy, taka “burza mózgów” przynosi wiele znakomitych opcji, dzięki czemu każdemu z nas pracuje się lepiej.

    MATEUSZ

    Pracę w firmie Quanta Cars rozpocząłem w marcu 2021 roku jako kierowca w oddziale w Bydgoszczy. 

    W firmie podoba mi się przyjazna atmosfera jaka panuje w młodym zespole, luźne podejście do pracowników, a co za tym idzie to, że pracujemy bez presji oraz nadmiernego stresu. Taka atmosfera wpływa pozytywnie na jakość pracy całego zespołu oraz ciągły rozwój firmy, który powoduje ciągłe polepszanie warunków pracy każdego pracownika.

    Jeżeli ktoś chce zdobyć cenne i wspaniałe doświadczenie na przyszłość, polecam dołączyć do naszego zespołu.

    SEBASTIAN

    Pracę w firmie zacząłem pod koniec marca 2021 roku. Od tego momentu nieprzerwanie rozwijam się w swojej pracy. Początkowo nie rozumiałem kilku rzeczy, lecz po paru dniach próbnych z kolegą z oddziału wszystko było już jasne. Od tamtego momentu sam wyszkoliłem już kilku pracowników na terenie całej Polski. Moim zadaniem jest dostarczanie i odbieranie aut od klientów. Czasem trzeba też zaprowadzić auto na serwis lub na myjkę. Praca sprawia mi przyjemność, ponieważ lubię to co robię. Z biurem zawsze jest dobry kontakt, mogę z nimi załatwić dosłownie wszystko. Firma coraz bardziej się rozwija i cieszę się, że mogę aktywnie w tym uczestniczyć i dokładać swoją cegiełkę.

     

    JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

    1. Wyślij CV

    2. Rozmowa telefoniczna

    3. Dzień próbny

    4. Spotkanie z przełożonym

    5. Podpisanie umowy

    Proces rekrutacji jest pięcioetapowy.

    Etap I.

    Po otrzymaniu od kandydata aplikacji na dane stanowisko (mail na adres: rekrutacja@quantacars.pl) osoba rekrutująca kontaktuje się telefonicznie / mailowo z kandydatem i umawia na Etap I rekrutacji.

    Aplikacja na dane stanowisko powinna zawierać CV ze zdjęciem, nr telefonu oraz adresem e-mail do kontaktu. W przypadku ograniczonych możliwości rozmowy telefonicznej kandydat może wskazać zakres godzin, w których preferuje kontakt telefoniczny.

    Etap II.

    Rozmowa telefoniczna lub videorozmowa osoby rekrutującej z kandydatem, w czasie której poznajemy się wzajemnie, opowiadamy o pracy w naszej firmie, odpowiadamy na pytania kandydata.

    W przypadku pozytywnego przebiegu rozmowy, zapraszamy telefonicznie i mailowo kandydata do etapu trzeciego.

    Etap III.

    Ten etap polega na spędzeniu jednego dnia wraz z innym naszym pracownikiem, i obserwowaniu wykonywanych przez niego rutynowych czynności na tym stanowisku pracy. Kandydat widzi w praktyce na czym będzie polegała praca.

    Na koniec tego etapu, osoba rekrutująca kontaktuję się z kandydatem w celu omówienia kolejnego etapu rekrutacji.

    Etap IV.

    Ten etap polega na rozmowie z osobami zarządzającymi. Na tym etapie osoby zarządzające przypominają oczekiwania związane ze sposobem wykonywania pracy, w tym wartości, na których opiera się praca i w przypadku ich akceptacji strony ustalają warunki współpracy, w tym rodzaj umowy oraz wysokość wynagrodzenia.

    Etap V.

    W przypadku dojścia do porozumienia strony podpisują odpowiednią umowę i związane z nią dokumenty.

     

    Wolne stanowisko

    Miejscowość

    Charakterystyka stanowiska pracy

    Agent wynajmu samochodów

    Jesteśmy firmą działającą w branży wynajmu samochodów, świadczącą kompleksowe usługi logistyczne i obsługującą Klientów zarówno telefonicznie, jak i poprzez kanały elektroniczne.

    Twoje zadania obejmują przyjmowanie zapytań od Klientów i firm partnerskich, szybką analizę logistyczną w celu znalezienia optymalnych rozwiązań oraz koordynację procesu wynajmu pojazdu od momentu zgłoszenia do zakończenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie, że każdy najem jest obsłużony sprawnie i zgodnie z naszymi standardami jakościowymi.

    Więcej szczegółów

    Wymagana jest szybka reakcja na zgłoszenia oraz elastyczność w podejmowaniu decyzji, aby zapewnić jak największą satysfakcję klienta i efektywność operacyjną. Komunikatywność oraz umiejętność pracy pod presją czasu będą kluczowe podczas wykonywania obowiązków.

    Poszukujemy osób, które posiadają biegłą znajomość obsługi komputera, dobrze orientują się w mapie Polski oraz mają umiejętność szybkiego myślenia i podejmowania decyzji. Dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi klienta oraz doświadczenie w pracy z systemami rezerwacyjnymi.

    Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, premie uznaniowe oraz możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie. Jeśli jesteś osobą dynamiczną, komunikatywną i lubisz pracować w zespole, to ta praca jest dla Ciebie!

    Specjalista do spraw logistyki

    Praca na tym stanowisku to praca logistyka do spraw wynajmów operującego w ramach call-center. Praca wykonywana jest w biurze w siedzibie spółki.
    Celem pracy jest podjęcie jak największej liczby najmów zlecanych firmie w formie telefonicznej oraz poprzez kanały elektroniczne i doprowadzenie do ich realizacji, a także organizowanie sprawnego odbioru pojazdu po zakończeniu najmu.

    Więcej szczegółów

    Wykonywanie zadań polega na przyjęciu zapytania (w formie telefonicznej lub innej elektronicznej), ustaleniu czy firma dysponuje wolnym pojazdem w najbliższym oddziale oraz wolnym kierowcą, który może zrealizować taki wynajem. W przypadku braku wolnego pojazdu w danym oddziale lub wolnego kierowcy należy ustalić czy są inne możliwości realizacji takiego zlecenia, np. podstawienie innego pojazdu, transfer pojazdu z innego oddziału lub zorganizowanie kierowcy z innego oddziału. To wymaga szybkiej analizy pod kątem logistycznym – możliwe scenariusze należy ustalać w możliwe najkrótszym czasie, będąc np. na linii z osobą zlecającą najem, aby zdecydować o przyjęciu lub odrzuceniu takiego najmu. Jednocześnie należy mieć na uwadze, że bardzo ważne jest, aby jak najwięcej najmów zostało przyjętych do realizacji, a następnie aby wszystkie przyjęte najmy zostały zrealizowane. Tym samym analiza logistyczna musi zostać zawsze wykonana z nastawieniem na znalezienie takiej możliwości, aby najem doszedł do skutku.

    Po przyjęciu najmów należy dokonać odpowiednich wpisów w systemach firmowych (m.in. należy założyć rezerwację na dany pojazd), skontaktować się z kierowcą oraz klientem aby potwierdzić podstawienie pojazdu oraz zadysponować kierowcą i udzielić mu ewentualnych wskazówek dotyczących realizacji zlecenia.

    W przypadku kończenia najmów oraz odbiorów pojazdów sytuacja wygląda podobnie – należy weryfikować informacje o kontynuacji lub zakończeniu najmu. Na tej podstawie należy skontaktować się z klientem w celu umówienia odbioru pojazdu oraz przekazać takie zlecenie konkretnemu kierowcy.

    Najmy związane z OC sprawcy lub świadczone w ramach umów Assistance zazwyczaj muszą być realizowane szybko, np. w ciągu 2 godzin, co oznacza konieczność trzymania odpowiedniego tempa w wykonywanych czynnościach.

    Pomiędzy tymi czynnościami pracownik odbiera także inne telefony m.in. od klientów, którzy poruszają kwestie techniczne dotyczące pojazdu lub inne sprawy dotyczące najmów. Problemy te należy rozwiązywać lub przekierowywać sprawy do kolegów z Działu Flotowego

    Biorąc pod uwagę charakterystykę pracy na tym stanowisku jest to z całą pewnością praca dla osób potrafiących szybko myśleć, szybko pracować z komputerem i mieć odpowiedni zmysł do wychwytywania możliwości realizacji trudniejszych zleceń.

    Jest to praca dla osób biegle pracujących z mapą Polski oraz orientujących się w odległościach pomiędzy oddziałami firmy oraz innymi głównymi miastami, w celu szybkiego szacowania czasu potrzebnego na przejazd do miejsca wydania lub odbioru pojazdu.

    Dodatkowo jest to praca dla ludzi lubiących rozmowy przez telefon – większość zleceń otrzymujemy telefonicznie. Chcemy, aby kontakt telefoniczny z naszymi zleceniodawcami, a także z naszymi klientami był profesjonalny, miły, z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.

    Jest to praca, która w określonych momentach dnia oraz tygodnia jest pracą pod presją czasu. W związku z tym szukamy osób, które są dynamiczne i nie boją się natłoku czynności do wykonania.

    Mając na uwadze fakt, że nasza firma rozwija się dynamicznie, pozyskuje nowych klientów z czym równolegle następuje rozrost floty, szukamy do pracy osób, które będą się cieszyły z rosnącej liczby realizowanych najmów oraz ilości pojazdów i kierowców, a także telefonów do odebrania i wykonania. Do naszej firmy, a w szczególności do Działu Assistance, szukamy osób, które będą się nawzajem wspierały i pomagały sobie na bieżąco, szczególnie w okresach spiętrzonych zleceń.

    Specjalista do spraw wynajmu pojazdów

    Praca na tym stanowisku polega na wykonywaniu zleceń wydania pojazdu klientowi, odbioru pojazdu od klienta, zaprowadzenie pojazdu na serwis, myjnię, dokonanie transferu pojazdu do innego oddziału. Zlecenia przychodzą z różną częstotliwością.

    Więcej szczegółów

    USTALANIE CZASU PRZYJMOWANIA ZLECEŃ

    Zleceniobiorca powinien ustalać z Działem Assistance, w jakim okresie może przyjmować zlecenia. W takiej sytuacji zlecenia w ustalonym okresie będą kierowane do danego Zleceniobiorcy. Zleceniobiorca może zgłaszać swoją chęć przyjmowania zleceń także w dodatkowe dni i godziny niż te, które ustalono na wstępie.


    Dział Assistance może także kontaktować się ze Zleceniobiorcą, proponując mu wykonanie zleceń w innym okresie.


    W tym systemie wypracowane wynagrodzenie jest wypłacane za każde wykonane zlecenie, tym samym jest zależne wyłącznie od chęci i zaangażowania Zleceniobiorcy w wykonywanie swoich obowiązków.


    W przypadku zgłoszenie woli przyjmowania zleceń w danym okresie, Zleceniobiorca powinien podejmować zlecenia w jak najkrótszym czasie.


    W przypadku braku otrzymania przez danego Zleceniobiorcę zleceń w ilości pozwalającej na wypracowanie kwoty minimalnej, firma wypłaci za dany miesiąc ustaloną kwotę minimalną.


    Praca na tym stanowisku jest pracą odpowiednią dla osób, które lubią motoryzację, lubią podróżować samochodem oraz komunikacją publiczną, a także lubią bezpośredni kontakt z klientem. Dla osób, dla których wykonywanie niestandardowych działań jest ciekawym wyzwaniem.

    WYKONYWANIE ZLECEŃ

    Jeżeli Zleceniobiorca otrzymuje zlecenie wydania lub odbioru pojazdu, wówczas jego praca polega na skontaktowaniu się z klientem w celu doprecyzowania podstawienia lub odbioru pojazdu w konkretnym miejscu i o konkretnej godzinie (wstępnie umawia to logistyk Działu Assistance). Wydanie i odbiór mogą następować na terenie miasta-oddziału, mogą odbywać się także poza miastem-oddziałem. Najczęściej jest to ograniczone do terenu danego województwa, ale mogą zdarzyć się także dalsze podróże.

    W przypadku wydania pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża samochodem do klienta i razem z klientem wypełnia w formie elektronicznej umowę na telefonie, dokonuje oględzin pojazdu w celu weryfikacji stanu pojazdu, czyli ewentualnych uszkodzeń, które trzeba zaznaczyć na protokole, weryfikacji stanu czystości pojazdu. Po wydaniu Zleceniobiorca wraca do siebie komunikacją i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

    W przypadku odbioru pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża do klienta komunikacją, dokonuje oględzin pojazdu z klientem, wypełnia w formie elektronicznej protokół zdania pojazdu i wraca pojazdem do siebie i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

    PREFEROWANE PRZEZ SPÓŁKĘ OKRESY PODEJMOWANIA ZLECEŃ

    Z uwagi na wykonywanie zleceń przez firmę przez 7 dni w tygodniu, Dział Assistance potrzebuje zapewnić możliwość podejmowania przez Zleceniobiorców zleceń także przez 7 dni w tygodniu. W konsekwencji Zleceniobiorca może ustalać z Działem Assistance okres przyjmowania zleceń w różnych okresach. Poniżej przykładowe i najczęściej stosowane warianty podejmowania zleceń, deklarowane przez Zleceniobiorców.

    Wariant 1 – wykonywanie zleceń w tygodniu

    Przyjmowanie zleceń w tygodniu od poniedziałku do piątku w ustalonych z Działem Assistance godzinach.

    Wariant 2 – wykonywanie zleceń tylko w weekendy

    Przyjmowanie zleceń we wszystkie soboty i niedziele lub w co drugi taki weekend.

    Wariant 3 – weekendy i popołudnia

    Przyjmowanie zleceń w tygodniu 2 lub 3 dni oraz co drugi weekend, np.::

    • w pierwszym tygodniu praca w poniedziałek, środę, piątek,
    • w drugim tygodniu praca we wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę.

    WYNAGRODZENIE, ZWROT WYDATKÓW

    Za każde wykonane zlecenie firma wypłaca ryczałtowe wynagrodzenie w zależności od rodzaju czynności oraz od odległości na jaką należy się przemieścić. Wynagrodzenie za wszystkie wykonane zlecenia w danym miesiącu, płatne jest do 10-go dnia następnego miesiąca. Wynagrodzenie kształtuje się w następujący sposób:

    Wykonywana czynność Stawka ryczałtowa w PLN brutto
    Wydanie lub zdanie pojazdu, podmiana pojazdu
    W przypadku zlecenia poza miastem do kwoty ryczałtowej jest liczona premia kilometrowa w wysokości 0,40gr/km
    35,00
    Dodatek nocny w godzinach 22:00 – 6:00 z tytułu dojazdu do miejsca wykonania zlecenia (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) Dodatek 150% do łącznej kwoty ryczałtowej policzonej z premią kilometrowa
    Dodatek z tytułu powrotu autem z innego oddziału (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) 0,50gr/km
    Dodatek z tytułu powrotu środkiem komunikacji publicznej z innego oddziału (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) 50,00
    Podstawienie lub odbiór pojazdu z serwisu, podmiana pojazdu w serwisie
    W przypadku serwisu poza miastem do kwoty ryczałtowej jest doliczana premia kilometrowa w wysokości 0,50gr/km
    25,00
    Transfer
    W przypadku serwisu poza miastem do kwoty ryczałtowej jest doliczana premia kilometrowa w wysokości 0,50gr/km
    25,00
    Gwarantowane wynagrodzenie za dyspozycyjność w pełnym wymiarze ustalonych godzin
    W przypadku, gdy wynagrodzenie jest mniejsze niż 100,00 PLN
    100,00
    Gwarantowane wynagrodzenie za dyspozycyjność wieczorną
    W przypadku, gdy wynagrodzenie jest mniejsze niż 50,00 PLN
    50,00
    Sprzedaż usług dodatkowych – Pakiety 20% kwoty sprzedaży pakietu

    Firma pokrywa wydatki pracowników z tytułu dojazdów w związku ze zleceniami, np. koszty biletów komunikacyjnych, koszty myjni. Na poczet tych kosztów firma wypłaca zaliczki, z których Zleceniobiorcy są rozliczani po zakończeniu każdego miesiąca.

    Przez cały miesiąc pracownicy wypełniają tzw. arkusz kosztów, gdzie wpisują poniesione koszty. Najpóźniej do 3 dnia kolejnego miesiąca Zleceniobiorcy wysyłają do centrali dokumenty księgowe dotyczące poniesionych kosztów. Warunkiem terminowej wypłaty wynagrodzenia za wykonane zlecenia jest wpłynięcie do centrali firmy tych dokumentów oraz ich zgodność z wypełnionym arkuszem kosztów.

    Aby aplikować wyślij CV na adres rekrutacja@quantacars.pl lub kliknij guzik poniżej:

    KIM JESTEŚMY?

    Jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem pojazdów. Zajmujemy się tym biznesem od 2016 roku. Zaczynaliśmy od tak zwanego „zera”, udostępniając swoje samochody oraz nie zatrudniając pracowników.

    Obecnie mamy setki samochodów oraz kilkudziesięciu pracowników w całej Polsce. Nasza firma działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

    Chcemy stworzyć najlepszą wypożyczalnie samochodów w Polsce. Chcemy się rozwijać, zwiększać flotę oraz naszą kadrę, tworzyć nowe oddziały, stale podnosić jakość świadczonych usług.

    about-us-2

    KOGO POSZUKUJEMY?

    Poszukujemy kandydatów do pracy, którzy chcą tworzyć z nami coś wielkiego, chcą się rozwijać, chcą dać od siebie jakąś wartość dodaną dla firmy. Kandydatów, którzy chcą być częścią zgranego zespołu.

    Stawiamy na: uczciwość, zaangażowanie, odpowiedzialność, proaktywność, rozwój osobisty, kulturę osobistą, wysoki standard usług.

    Zatrudniamy na umowy o pracę, umowy zlecenia oraz umowy B2B. Chętnie zatrudniamy studentów, w tym także studentów dziennych.

    Naszym współpracownikom proponujemy ciekawy system premiowy oraz dostęp do systemu kart Multisport.

    GettyImages-1127734738_HBR

    BARTEK

    Pracę w firmie rozpocząłem w sierpniu 2020 roku na stanowisku specjalisty ds. assistance, po dwóch latach awansowałem na stanowisko koordynatora krajowego.
    W biurze panuje przyjazna atmosfera, którą kształtuje życzliwość, dobra komunikacja oraz chęć docierania do wspólnie wyznaczonych celów, każdy służy pomocą i darzy się szacunkiem. Dodatkowo fajną sprawą są cotygodniowe spotkania podczas, których każdy może wyrazić swoje pomysły czy też spostrzeżenia na temat działania i funkcjonowania firmy, taka “burza mózgów” przynosi wiele znakomitych opcji, dzięki czemu każdemu z nas pracuje się lepiej.

    MATEUSZ

    Pracę w firmie Quanta Cars rozpocząłem w marcu 2021 roku jako kierowca w oddziale w Bydgoszczy. 

    W firmie podoba mi się przyjazna atmosfera jaka panuje w młodym zespole, luźne podejście do pracowników, a co za tym idzie to, że pracujemy bez presji oraz nadmiernego stresu. Taka atmosfera wpływa pozytywnie na jakość pracy całego zespołu oraz ciągły rozwój firmy, który powoduje ciągłe polepszanie warunków pracy każdego pracownika.

    Jeżeli ktoś chce zdobyć cenne i wspaniałe doświadczenie na przyszłość, polecam dołączyć do naszego zespołu.

    SEBASTIAN

    Pracę w firmie zacząłem pod koniec marca 2021 roku. Od tego momentu nieprzerwanie rozwijam się w swojej pracy. Początkowo nie rozumiałem kilku rzeczy, lecz po paru dniach próbnych z kolegą z oddziału wszystko było już jasne. Od tamtego momentu sam wyszkoliłem już kilku pracowników na terenie całej Polski. Moim zadaniem jest dostarczanie i odbieranie aut od klientów. Czasem trzeba też zaprowadzić auto na serwis lub na myjkę. Praca sprawia mi przyjemność, ponieważ lubię to co robię. Z biurem zawsze jest dobry kontakt, mogę z nimi załatwić dosłownie wszystko. Firma coraz bardziej się rozwija i cieszę się, że mogę aktywnie w tym uczestniczyć i dokładać swoją cegiełkę.

     

    JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

    1. Wyślij CV

    2. Rozmowa telefoniczna

    3. Dzień próbny

    4. Spotkanie z przełożonym

    5. Podpisanie umowy

    Proces rekrutacji jest pięcioetapowy.

    Etap I.

    Po otrzymaniu od kandydata aplikacji na dane stanowisko (mail na adres: rekrutacja@quantacars.pl) osoba rekrutująca kontaktuje się telefonicznie / mailowo z kandydatem i umawia na Etap I rekrutacji.

    Aplikacja na dane stanowisko powinna zawierać CV ze zdjęciem, nr telefonu oraz adresem e-mail do kontaktu. W przypadku ograniczonych możliwości rozmowy telefonicznej kandydat może wskazać zakres godzin, w których preferuje kontakt telefoniczny.

    Etap II.

    Rozmowa telefoniczna lub videorozmowa osoby rekrutującej z kandydatem, w czasie której poznajemy się wzajemnie, opowiadamy o pracy w naszej firmie, odpowiadamy na pytania kandydata.

    W przypadku pozytywnego przebiegu rozmowy, zapraszamy telefonicznie i mailowo kandydata do etapu trzeciego.

    Etap III.

    Ten etap polega na spędzeniu jednego dnia wraz z innym naszym pracownikiem, i obserwowaniu wykonywanych przez niego rutynowych czynności na tym stanowisku pracy. Kandydat widzi w praktyce na czym będzie polegała praca.

    Na koniec tego etapu, osoba rekrutująca kontaktuję się z kandydatem w celu omówienia kolejnego etapu rekrutacji.

    Etap IV.

    Ten etap polega na rozmowie z osobami zarządzającymi. Na tym etapie osoby zarządzające przypominają oczekiwania związane ze sposobem wykonywania pracy, w tym wartości, na których opiera się praca i w przypadku ich akceptacji strony ustalają warunki współpracy, w tym rodzaj umowy oraz wysokość wynagrodzenia.

    Etap V.

    W przypadku dojścia do porozumienia strony podpisują odpowiednią umowę i związane z nią dokumenty.

    Agent wynajmu samochodów

    Jesteśmy firmą działającą w branży wynajmu samochodów, świadczącą kompleksowe usługi logistyczne i obsługującą Klientów zarówno telefonicznie, jak i poprzez kanały elektroniczne.

    Twoje zadania obejmują przyjmowanie zapytań od Klientów i firm partnerskich, szybką analizę logistyczną w celu znalezienia optymalnych rozwiązań oraz koordynację procesu wynajmu pojazdu od momentu zgłoszenia do zakończenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie, że każdy najem jest obsłużony sprawnie i zgodnie z naszymi standardami jakościowymi.

    Więcej szczegółów

    Wymagana jest szybka reakcja na zgłoszenia oraz elastyczność w podejmowaniu decyzji, aby zapewnić jak największą satysfakcję klienta i efektywność operacyjną. Komunikatywność oraz umiejętność pracy pod presją czasu będą kluczowe podczas wykonywania obowiązków.

    Poszukujemy osób, które posiadają biegłą znajomość obsługi komputera, dobrze orientują się w mapie Polski oraz mają umiejętność szybkiego myślenia i podejmowania decyzji. Dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi klienta oraz doświadczenie w pracy z systemami rezerwacyjnymi.

    Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, premie uznaniowe oraz możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie. Jeśli jesteś osobą dynamiczną, komunikatywną i lubisz pracować w zespole, to ta praca jest dla Ciebie!

    Specjalista do spraw logistyki

    Praca na tym stanowisku to praca logistyka do spraw wynajmów operującego w ramach call-center. Praca wykonywana jest w biurze w siedzibie spółki.
    Celem pracy jest podjęcie jak największej liczby najmów zlecanych firmie w formie telefonicznej oraz poprzez kanały elektroniczne i doprowadzenie do ich realizacji, a także organizowanie sprawnego odbioru pojazdu po zakończeniu najmu.

    Więcej szczegółów

    Wykonywanie zadań polega na przyjęciu zapytania (w formie telefonicznej lub innej elektronicznej), ustaleniu czy firma dysponuje wolnym pojazdem w najbliższym oddziale oraz wolnym kierowcą, który może zrealizować taki wynajem. W przypadku braku wolnego pojazdu w danym oddziale lub wolnego kierowcy należy ustalić czy są inne możliwości realizacji takiego zlecenia, np. podstawienie innego pojazdu, transfer pojazdu z innego oddziału lub zorganizowanie kierowcy z innego oddziału. To wymaga szybkiej analizy pod kątem logistycznym – możliwe scenariusze należy ustalać w możliwe najkrótszym czasie, będąc np. na linii z osobą zlecającą najem, aby zdecydować o przyjęciu lub odrzuceniu takiego najmu. Jednocześnie należy mieć na uwadze, że bardzo ważne jest, aby jak najwięcej najmów zostało przyjętych do realizacji, a następnie aby wszystkie przyjęte najmy zostały zrealizowane. Tym samym analiza logistyczna musi zostać zawsze wykonana z nastawieniem na znalezienie takiej możliwości, aby najem doszedł do skutku.

    Po przyjęciu najmów należy dokonać odpowiednich wpisów w systemach firmowych (m.in. należy założyć rezerwację na dany pojazd), skontaktować się z kierowcą oraz klientem aby potwierdzić podstawienie pojazdu oraz zadysponować kierowcą i udzielić mu ewentualnych wskazówek dotyczących realizacji zlecenia.

    W przypadku kończenia najmów oraz odbiorów pojazdów sytuacja wygląda podobnie – należy weryfikować informacje o kontynuacji lub zakończeniu najmu. Na tej podstawie należy skontaktować się z klientem w celu umówienia odbioru pojazdu oraz przekazać takie zlecenie konkretnemu kierowcy.

    Najmy związane z OC sprawcy lub świadczone w ramach umów Assistance zazwyczaj muszą być realizowane szybko, np. w ciągu 2 godzin, co oznacza konieczność trzymania odpowiedniego tempa w wykonywanych czynnościach.

    Pomiędzy tymi czynnościami pracownik odbiera także inne telefony m.in. od klientów, którzy poruszają kwestie techniczne dotyczące pojazdu lub inne sprawy dotyczące najmów. Problemy te należy rozwiązywać lub przekierowywać sprawy do kolegów z Działu Flotowego

    Biorąc pod uwagę charakterystykę pracy na tym stanowisku jest to z całą pewnością praca dla osób potrafiących szybko myśleć, szybko pracować z komputerem i mieć odpowiedni zmysł do wychwytywania możliwości realizacji trudniejszych zleceń.

    Jest to praca dla osób biegle pracujących z mapą Polski oraz orientujących się w odległościach pomiędzy oddziałami firmy oraz innymi głównymi miastami, w celu szybkiego szacowania czasu potrzebnego na przejazd do miejsca wydania lub odbioru pojazdu.

    Dodatkowo jest to praca dla ludzi lubiących rozmowy przez telefon – większość zleceń otrzymujemy telefonicznie. Chcemy, aby kontakt telefoniczny z naszymi zleceniodawcami, a także z naszymi klientami był profesjonalny, miły, z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.

    Jest to praca, która w określonych momentach dnia oraz tygodnia jest pracą pod presją czasu. W związku z tym szukamy osób, które są dynamiczne i nie boją się natłoku czynności do wykonania.

    Mając na uwadze fakt, że nasza firma rozwija się dynamicznie, pozyskuje nowych klientów z czym równolegle następuje rozrost floty, szukamy do pracy osób, które będą się cieszyły z rosnącej liczby realizowanych najmów oraz ilości pojazdów i kierowców, a także telefonów do odebrania i wykonania. Do naszej firmy, a w szczególności do Działu Assistance, szukamy osób, które będą się nawzajem wspierały i pomagały sobie na bieżąco, szczególnie w okresach spiętrzonych zleceń.

    Specjalista do spraw wynajmu pojazdów

    Praca na tym stanowisku polega na wykonywaniu zleceń wydania pojazdu klientowi, odbioru pojazdu od klienta, zaprowadzenie pojazdu na serwis, myjnię, dokonanie transferu pojazdu do innego oddziału. Zlecenia przychodzą z różną częstotliwością.

    Więcej szczegółów

    USTALANIE CZASU PRZYJMOWANIA ZLECEŃ

    Zleceniobiorca powinien ustalać z Działem Assistance, w jakim okresie może przyjmować zlecenia. W takiej sytuacji zlecenia w ustalonym okresie będą kierowane do danego Zleceniobiorcy. Zleceniobiorca może zgłaszać swoją chęć przyjmowania zleceń także w dodatkowe dni i godziny niż te, które ustalono na wstępie.


    Dział Assistance może także kontaktować się ze Zleceniobiorcą, proponując mu wykonanie zleceń w innym okresie.


    W tym systemie wypracowane wynagrodzenie jest wypłacane za każde wykonane zlecenie, tym samym jest zależne wyłącznie od chęci i zaangażowania Zleceniobiorcy w wykonywanie swoich obowiązków.


    W przypadku zgłoszenie woli przyjmowania zleceń w danym okresie, Zleceniobiorca powinien podejmować zlecenia w jak najkrótszym czasie.


    W przypadku braku otrzymania przez danego Zleceniobiorcę zleceń w ilości pozwalającej na wypracowanie kwoty minimalnej, firma wypłaci za dany miesiąc ustaloną kwotę minimalną.


    Praca na tym stanowisku jest pracą odpowiednią dla osób, które lubią motoryzację, lubią podróżować samochodem oraz komunikacją publiczną, a także lubią bezpośredni kontakt z klientem. Dla osób, dla których wykonywanie niestandardowych działań jest ciekawym wyzwaniem.

    WYKONYWANIE ZLECEŃ

    Jeżeli Zleceniobiorca otrzymuje zlecenie wydania lub odbioru pojazdu, wówczas jego praca polega na skontaktowaniu się z klientem w celu doprecyzowania podstawienia lub odbioru pojazdu w konkretnym miejscu i o konkretnej godzinie (wstępnie umawia to logistyk Działu Assistance). Wydanie i odbiór mogą następować na terenie miasta-oddziału, mogą odbywać się także poza miastem-oddziałem. Najczęściej jest to ograniczone do terenu danego województwa, ale mogą zdarzyć się także dalsze podróże.

    W przypadku wydania pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża samochodem do klienta i razem z klientem wypełnia w formie elektronicznej umowę na telefonie, dokonuje oględzin pojazdu w celu weryfikacji stanu pojazdu, czyli ewentualnych uszkodzeń, które trzeba zaznaczyć na protokole, weryfikacji stanu czystości pojazdu. Po wydaniu Zleceniobiorca wraca do siebie komunikacją i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

    W przypadku odbioru pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża do klienta komunikacją, dokonuje oględzin pojazdu z klientem, wypełnia w formie elektronicznej protokół zdania pojazdu i wraca pojazdem do siebie i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

    PREFEROWANE PRZEZ SPÓŁKĘ OKRESY PODEJMOWANIA ZLECEŃ

    Z uwagi na wykonywanie zleceń przez firmę przez 7 dni w tygodniu, Dział Assistance potrzebuje zapewnić możliwość podejmowania przez Zleceniobiorców zleceń także przez 7 dni w tygodniu. W konsekwencji Zleceniobiorca może ustalać z Działem Assistance okres przyjmowania zleceń w różnych okresach. Poniżej przykładowe i najczęściej stosowane warianty podejmowania zleceń, deklarowane przez Zleceniobiorców.

    Wariant 1 – wykonywanie zleceń w tygodniu

    Przyjmowanie zleceń w tygodniu od poniedziałku do piątku w ustalonych z Działem Assistance godzinach.

    Wariant 2 – wykonywanie zleceń tylko w weekendy

    Przyjmowanie zleceń we wszystkie soboty i niedziele lub w co drugi taki weekend.

    Wariant 3 – weekendy i popołudnia

    Przyjmowanie zleceń w tygodniu 2 lub 3 dni oraz co drugi weekend, np.::

    • w pierwszym tygodniu praca w poniedziałek, środę, piątek,
    • w drugim tygodniu praca we wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę.

    WYNAGRODZENIE, ZWROT WYDATKÓW

    Za każde wykonane zlecenie firma wypłaca ryczałtowe wynagrodzenie w zależności od rodzaju czynności oraz od odległości na jaką należy się przemieścić. Wynagrodzenie za wszystkie wykonane zlecenia w danym miesiącu, płatne jest do 10-go dnia następnego miesiąca. Wynagrodzenie kształtuje się w następujący sposób:

    Wykonywana czynność Stawka ryczałtowa w PLN brutto
    Wydanie lub zdanie pojazdu, podmiana pojazdu
    W przypadku zlecenia poza miastem do kwoty ryczałtowej jest liczona premia kilometrowa w wysokości 0,40gr/km
    35,00
    Dodatek nocny w godzinach 22:00 – 6:00 z tytułu dojazdu do miejsca wykonania zlecenia (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) Dodatek 150% do łącznej kwoty ryczałtowej policzonej z premią kilometrowa
    Dodatek z tytułu powrotu autem z innego oddziału (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) 0,50gr/km
    Dodatek z tytułu powrotu środkiem komunikacji publicznej z innego oddziału (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) 50,00
    Podstawienie lub odbiór pojazdu z serwisu, podmiana pojazdu w serwisie
    W przypadku serwisu poza miastem do kwoty ryczałtowej jest doliczana premia kilometrowa w wysokości 0,50gr/km
    25,00
    Transfer
    W przypadku serwisu poza miastem do kwoty ryczałtowej jest doliczana premia kilometrowa w wysokości 0,50gr/km
    25,00
    Gwarantowane wynagrodzenie za dyspozycyjność w pełnym wymiarze ustalonych godzin
    W przypadku, gdy wynagrodzenie jest mniejsze niż 100,00 PLN
    100,00
    Gwarantowane wynagrodzenie za dyspozycyjność wieczorną
    W przypadku, gdy wynagrodzenie jest mniejsze niż 50,00 PLN
    50,00
    Sprzedaż usług dodatkowych – Pakiety 20% kwoty sprzedaży pakietu

    Firma pokrywa wydatki pracowników z tytułu dojazdów w związku ze zleceniami, np. koszty biletów komunikacyjnych, koszty myjni. Na poczet tych kosztów firma wypłaca zaliczki, z których Zleceniobiorcy są rozliczani po zakończeniu każdego miesiąca.

    Przez cały miesiąc pracownicy wypełniają tzw. arkusz kosztów, gdzie wpisują poniesione koszty. Najpóźniej do 3 dnia kolejnego miesiąca Zleceniobiorcy wysyłają do centrali dokumenty księgowe dotyczące poniesionych kosztów. Warunkiem terminowej wypłaty wynagrodzenia za wykonane zlecenia jest wpłynięcie do centrali firmy tych dokumentów oraz ich zgodność z wypełnionym arkuszem kosztów.

    Aby aplikować wyślij CV na adres rekrutacja@quantacars.pl lub kliknij guzik poniżej:

    KIM JESTEŚMY?

    Jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem pojazdów. Zajmujemy się tym biznesem od 2016 roku. Zaczynaliśmy od tak zwanego „zera”, udostępniając swoje samochody oraz nie zatrudniając pracowników.

    Obecnie mamy setki samochodów oraz kilkudziesięciu pracowników w całej Polsce. Nasza firma działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

    Chcemy stworzyć najlepszą wypożyczalnie samochodów w Polsce. Chcemy się rozwijać, zwiększać flotę oraz naszą kadrę, tworzyć nowe oddziały, stale podnosić jakość świadczonych usług.

    about-us-2

    KOGO POSZUKUJEMY?

    Poszukujemy kandydatów do pracy, którzy chcą tworzyć z nami coś wielkiego, chcą się rozwijać, chcą dać od siebie jakąś wartość dodaną dla firmy. Kandydatów, którzy chcą być częścią zgranego zespołu.

    Stawiamy na: uczciwość, zaangażowanie, odpowiedzialność, proaktywność, rozwój osobisty, kulturę osobistą, wysoki standard usług.

    Zatrudniamy na umowy o pracę, umowy zlecenia oraz umowy B2B. Chętnie zatrudniamy studentów, w tym także studentów dziennych.

    Naszym współpracownikom proponujemy ciekawy system premiowy oraz dostęp do systemu kart Multisport.

    GettyImages-1127734738_HBR

    BARTEK

    Pracę w firmie rozpocząłem w sierpniu 2020 roku na stanowisku specjalisty ds. assistance, po dwóch latach awansowałem na stanowisko koordynatora krajowego.
    W biurze panuje przyjazna atmosfera, którą kształtuje życzliwość, dobra komunikacja oraz chęć docierania do wspólnie wyznaczonych celów, każdy służy pomocą i darzy się szacunkiem. Dodatkowo fajną sprawą są cotygodniowe spotkania podczas, których każdy może wyrazić swoje pomysły czy też spostrzeżenia na temat działania i funkcjonowania firmy, taka “burza mózgów” przynosi wiele znakomitych opcji, dzięki czemu każdemu z nas pracuje się lepiej.

    MATEUSZ

    Pracę w firmie Quanta Cars rozpocząłem w marcu 2021 roku jako kierowca w oddziale w Bydgoszczy. 

    W firmie podoba mi się przyjazna atmosfera jaka panuje w młodym zespole, luźne podejście do pracowników, a co za tym idzie to, że pracujemy bez presji oraz nadmiernego stresu. Taka atmosfera wpływa pozytywnie na jakość pracy całego zespołu oraz ciągły rozwój firmy, który powoduje ciągłe polepszanie warunków pracy każdego pracownika.

    Jeżeli ktoś chce zdobyć cenne i wspaniałe doświadczenie na przyszłość, polecam dołączyć do naszego zespołu.

    SEBASTIAN

    Pracę w firmie zacząłem pod koniec marca 2021 roku. Od tego momentu nieprzerwanie rozwijam się w swojej pracy. Początkowo nie rozumiałem kilku rzeczy, lecz po paru dniach próbnych z kolegą z oddziału wszystko było już jasne. Od tamtego momentu sam wyszkoliłem już kilku pracowników na terenie całej Polski. Moim zadaniem jest dostarczanie i odbieranie aut od klientów. Czasem trzeba też zaprowadzić auto na serwis lub na myjkę. Praca sprawia mi przyjemność, ponieważ lubię to co robię. Z biurem zawsze jest dobry kontakt, mogę z nimi załatwić dosłownie wszystko. Firma coraz bardziej się rozwija i cieszę się, że mogę aktywnie w tym uczestniczyć i dokładać swoją cegiełkę.

     

    JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

    1. Wyślij CV

    2. Rozmowa telefoniczna

    3. Dzień próbny

    4. Spotkanie z przełożonym

    5. Podpisanie umowy

    Proces rekrutacji jest pięcioetapowy.

    Etap I.

    Po otrzymaniu od kandydata aplikacji na dane stanowisko (mail na adres: rekrutacja@quantacars.pl) osoba rekrutująca kontaktuje się telefonicznie / mailowo z kandydatem i umawia na Etap I rekrutacji.

    Aplikacja na dane stanowisko powinna zawierać CV ze zdjęciem, nr telefonu oraz adresem e-mail do kontaktu. W przypadku ograniczonych możliwości rozmowy telefonicznej kandydat może wskazać zakres godzin, w których preferuje kontakt telefoniczny.

    Etap II.

    Rozmowa telefoniczna lub videorozmowa osoby rekrutującej z kandydatem, w czasie której poznajemy się wzajemnie, opowiadamy o pracy w naszej firmie, odpowiadamy na pytania kandydata.

    W przypadku pozytywnego przebiegu rozmowy, zapraszamy telefonicznie i mailowo kandydata do etapu trzeciego.

    Etap III.

    Ten etap polega na spędzeniu jednego dnia wraz z innym naszym pracownikiem, i obserwowaniu wykonywanych przez niego rutynowych czynności na tym stanowisku pracy. Kandydat widzi w praktyce na czym będzie polegała praca.

    Na koniec tego etapu, osoba rekrutująca kontaktuję się z kandydatem w celu omówienia kolejnego etapu rekrutacji.

    Etap IV.

    Ten etap polega na rozmowie z osobami zarządzającymi. Na tym etapie osoby zarządzające przypominają oczekiwania związane ze sposobem wykonywania pracy, w tym wartości, na których opiera się praca i w przypadku ich akceptacji strony ustalają warunki współpracy, w tym rodzaj umowy oraz wysokość wynagrodzenia.

    Etap V.

    W przypadku dojścia do porozumienia strony podpisują odpowiednią umowę i związane z nią dokumenty.

    Wolne stanowisko

    Miejscowość

    Charakterystyka stanowiska pracy

    Agent wynajmu samochodów

    Jesteśmy firmą działającą w branży wynajmu samochodów, świadczącą kompleksowe usługi logistyczne i obsługującą Klientów zarówno telefonicznie, jak i poprzez kanały elektroniczne.

    Twoje zadania obejmują przyjmowanie zapytań od Klientów i firm partnerskich, szybką analizę logistyczną w celu znalezienia optymalnych rozwiązań oraz koordynację procesu wynajmu pojazdu od momentu zgłoszenia do zakończenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie, że każdy najem jest obsłużony sprawnie i zgodnie z naszymi standardami jakościowymi.

    Więcej szczegółów

    Wymagana jest szybka reakcja na zgłoszenia oraz elastyczność w podejmowaniu decyzji, aby zapewnić jak największą satysfakcję klienta i efektywność operacyjną. Komunikatywność oraz umiejętność pracy pod presją czasu będą kluczowe podczas wykonywania obowiązków.

    Poszukujemy osób, które posiadają biegłą znajomość obsługi komputera, dobrze orientują się w mapie Polski oraz mają umiejętność szybkiego myślenia i podejmowania decyzji. Dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi klienta oraz doświadczenie w pracy z systemami rezerwacyjnymi.

    Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, premie uznaniowe oraz możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie. Jeśli jesteś osobą dynamiczną, komunikatywną i lubisz pracować w zespole, to ta praca jest dla Ciebie!

    Specjalista do spraw logistyki

    Praca na tym stanowisku to praca logistyka do spraw wynajmów operującego w ramach call-center. Praca wykonywana jest w biurze w siedzibie spółki.
    Celem pracy jest podjęcie jak największej liczby najmów zlecanych firmie w formie telefonicznej oraz poprzez kanały elektroniczne i doprowadzenie do ich realizacji, a także organizowanie sprawnego odbioru pojazdu po zakończeniu najmu.

    Więcej szczegółów

    Wykonywanie zadań polega na przyjęciu zapytania (w formie telefonicznej lub innej elektronicznej), ustaleniu czy firma dysponuje wolnym pojazdem w najbliższym oddziale oraz wolnym kierowcą, który może zrealizować taki wynajem. W przypadku braku wolnego pojazdu w danym oddziale lub wolnego kierowcy należy ustalić czy są inne możliwości realizacji takiego zlecenia, np. podstawienie innego pojazdu, transfer pojazdu z innego oddziału lub zorganizowanie kierowcy z innego oddziału. To wymaga szybkiej analizy pod kątem logistycznym – możliwe scenariusze należy ustalać w możliwe najkrótszym czasie, będąc np. na linii z osobą zlecającą najem, aby zdecydować o przyjęciu lub odrzuceniu takiego najmu. Jednocześnie należy mieć na uwadze, że bardzo ważne jest, aby jak najwięcej najmów zostało przyjętych do realizacji, a następnie aby wszystkie przyjęte najmy zostały zrealizowane. Tym samym analiza logistyczna musi zostać zawsze wykonana z nastawieniem na znalezienie takiej możliwości, aby najem doszedł do skutku.

    Po przyjęciu najmów należy dokonać odpowiednich wpisów w systemach firmowych (m.in. należy założyć rezerwację na dany pojazd), skontaktować się z kierowcą oraz klientem aby potwierdzić podstawienie pojazdu oraz zadysponować kierowcą i udzielić mu ewentualnych wskazówek dotyczących realizacji zlecenia.

    W przypadku kończenia najmów oraz odbiorów pojazdów sytuacja wygląda podobnie – należy weryfikować informacje o kontynuacji lub zakończeniu najmu. Na tej podstawie należy skontaktować się z klientem w celu umówienia odbioru pojazdu oraz przekazać takie zlecenie konkretnemu kierowcy.

    Najmy związane z OC sprawcy lub świadczone w ramach umów Assistance zazwyczaj muszą być realizowane szybko, np. w ciągu 2 godzin, co oznacza konieczność trzymania odpowiedniego tempa w wykonywanych czynnościach.

    Pomiędzy tymi czynnościami pracownik odbiera także inne telefony m.in. od klientów, którzy poruszają kwestie techniczne dotyczące pojazdu lub inne sprawy dotyczące najmów. Problemy te należy rozwiązywać lub przekierowywać sprawy do kolegów z Działu Flotowego

    Biorąc pod uwagę charakterystykę pracy na tym stanowisku jest to z całą pewnością praca dla osób potrafiących szybko myśleć, szybko pracować z komputerem i mieć odpowiedni zmysł do wychwytywania możliwości realizacji trudniejszych zleceń.

    Jest to praca dla osób biegle pracujących z mapą Polski oraz orientujących się w odległościach pomiędzy oddziałami firmy oraz innymi głównymi miastami, w celu szybkiego szacowania czasu potrzebnego na przejazd do miejsca wydania lub odbioru pojazdu.

    Dodatkowo jest to praca dla ludzi lubiących rozmowy przez telefon – większość zleceń otrzymujemy telefonicznie. Chcemy, aby kontakt telefoniczny z naszymi zleceniodawcami, a także z naszymi klientami był profesjonalny, miły, z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.

    Jest to praca, która w określonych momentach dnia oraz tygodnia jest pracą pod presją czasu. W związku z tym szukamy osób, które są dynamiczne i nie boją się natłoku czynności do wykonania.

    Mając na uwadze fakt, że nasza firma rozwija się dynamicznie, pozyskuje nowych klientów z czym równolegle następuje rozrost floty, szukamy do pracy osób, które będą się cieszyły z rosnącej liczby realizowanych najmów oraz ilości pojazdów i kierowców, a także telefonów do odebrania i wykonania. Do naszej firmy, a w szczególności do Działu Assistance, szukamy osób, które będą się nawzajem wspierały i pomagały sobie na bieżąco, szczególnie w okresach spiętrzonych zleceń.

    Specjalista do spraw wynajmu pojazdów

    Praca na tym stanowisku polega na wykonywaniu zleceń wydania pojazdu klientowi, odbioru pojazdu od klienta, zaprowadzenie pojazdu na serwis, myjnię, dokonanie transferu pojazdu do innego oddziału. Zlecenia przychodzą z różną częstotliwością.

    Więcej szczegółów

    USTALANIE CZASU PRZYJMOWANIA ZLECEŃ

    Zleceniobiorca powinien ustalać z Działem Assistance, w jakim okresie może przyjmować zlecenia. W takiej sytuacji zlecenia w ustalonym okresie będą kierowane do danego Zleceniobiorcy. Zleceniobiorca może zgłaszać swoją chęć przyjmowania zleceń także w dodatkowe dni i godziny niż te, które ustalono na wstępie.


    Dział Assistance może także kontaktować się ze Zleceniobiorcą, proponując mu wykonanie zleceń w innym okresie.


    W tym systemie wypracowane wynagrodzenie jest wypłacane za każde wykonane zlecenie, tym samym jest zależne wyłącznie od chęci i zaangażowania Zleceniobiorcy w wykonywanie swoich obowiązków.


    W przypadku zgłoszenie woli przyjmowania zleceń w danym okresie, Zleceniobiorca powinien podejmować zlecenia w jak najkrótszym czasie.


    W przypadku braku otrzymania przez danego Zleceniobiorcę zleceń w ilości pozwalającej na wypracowanie kwoty minimalnej, firma wypłaci za dany miesiąc ustaloną kwotę minimalną.


    Praca na tym stanowisku jest pracą odpowiednią dla osób, które lubią motoryzację, lubią podróżować samochodem oraz komunikacją publiczną, a także lubią bezpośredni kontakt z klientem. Dla osób, dla których wykonywanie niestandardowych działań jest ciekawym wyzwaniem.

    WYKONYWANIE ZLECEŃ

    Jeżeli Zleceniobiorca otrzymuje zlecenie wydania lub odbioru pojazdu, wówczas jego praca polega na skontaktowaniu się z klientem w celu doprecyzowania podstawienia lub odbioru pojazdu w konkretnym miejscu i o konkretnej godzinie (wstępnie umawia to logistyk Działu Assistance). Wydanie i odbiór mogą następować na terenie miasta-oddziału, mogą odbywać się także poza miastem-oddziałem. Najczęściej jest to ograniczone do terenu danego województwa, ale mogą zdarzyć się także dalsze podróże.

    W przypadku wydania pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża samochodem do klienta i razem z klientem wypełnia w formie elektronicznej umowę na telefonie, dokonuje oględzin pojazdu w celu weryfikacji stanu pojazdu, czyli ewentualnych uszkodzeń, które trzeba zaznaczyć na protokole, weryfikacji stanu czystości pojazdu. Po wydaniu Zleceniobiorca wraca do siebie komunikacją i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

    W przypadku odbioru pojazdu Zleceniobiorca dojeżdża do klienta komunikacją, dokonuje oględzin pojazdu z klientem, wypełnia w formie elektronicznej protokół zdania pojazdu i wraca pojazdem do siebie i ma możliwość podejmowania dalszych zleceń.

    PREFEROWANE PRZEZ SPÓŁKĘ OKRESY PODEJMOWANIA ZLECEŃ

    Z uwagi na wykonywanie zleceń przez firmę przez 7 dni w tygodniu, Dział Assistance potrzebuje zapewnić możliwość podejmowania przez Zleceniobiorców zleceń także przez 7 dni w tygodniu. W konsekwencji Zleceniobiorca może ustalać z Działem Assistance okres przyjmowania zleceń w różnych okresach. Poniżej przykładowe i najczęściej stosowane warianty podejmowania zleceń, deklarowane przez Zleceniobiorców.

    Wariant 1 – wykonywanie zleceń w tygodniu

    Przyjmowanie zleceń w tygodniu od poniedziałku do piątku w ustalonych z Działem Assistance godzinach.

    Wariant 2 – wykonywanie zleceń tylko w weekendy

    Przyjmowanie zleceń we wszystkie soboty i niedziele lub w co drugi taki weekend.

    Wariant 3 – weekendy i popołudnia

    Przyjmowanie zleceń w tygodniu 2 lub 3 dni oraz co drugi weekend, np.::

    • w pierwszym tygodniu praca w poniedziałek, środę, piątek,
    • w drugim tygodniu praca we wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę.

    WYNAGRODZENIE, ZWROT WYDATKÓW

    Za każde wykonane zlecenie firma wypłaca ryczałtowe wynagrodzenie w zależności od rodzaju czynności oraz od odległości na jaką należy się przemieścić. Wynagrodzenie za wszystkie wykonane zlecenia w danym miesiącu, płatne jest do 10-go dnia następnego miesiąca. Wynagrodzenie kształtuje się w następujący sposób:

    Wykonywana czynność Stawka ryczałtowa w PLN brutto
    Wydanie lub zdanie pojazdu, podmiana pojazdu
    W przypadku zlecenia poza miastem do kwoty ryczałtowej jest liczona premia kilometrowa w wysokości 0,40gr/km
    35,00
    Dodatek nocny w godzinach 22:00 – 6:00 z tytułu dojazdu do miejsca wykonania zlecenia (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) Dodatek 150% do łącznej kwoty ryczałtowej policzonej z premią kilometrowa
    Dodatek z tytułu powrotu autem z innego oddziału (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) 0,50gr/km
    Dodatek z tytułu powrotu środkiem komunikacji publicznej z innego oddziału (wydania lub odbioru pojazdu, podmiany pojazdu, transferu) 50,00
    Podstawienie lub odbiór pojazdu z serwisu, podmiana pojazdu w serwisie
    W przypadku serwisu poza miastem do kwoty ryczałtowej jest doliczana premia kilometrowa w wysokości 0,50gr/km
    25,00
    Transfer
    W przypadku serwisu poza miastem do kwoty ryczałtowej jest doliczana premia kilometrowa w wysokości 0,50gr/km
    25,00
    Gwarantowane wynagrodzenie za dyspozycyjność w pełnym wymiarze ustalonych godzin
    W przypadku, gdy wynagrodzenie jest mniejsze niż 100,00 PLN
    100,00
    Gwarantowane wynagrodzenie za dyspozycyjność wieczorną
    W przypadku, gdy wynagrodzenie jest mniejsze niż 50,00 PLN
    50,00
    Sprzedaż usług dodatkowych – Pakiety 20% kwoty sprzedaży pakietu

    Firma pokrywa wydatki pracowników z tytułu dojazdów w związku ze zleceniami, np. koszty biletów komunikacyjnych, koszty myjni. Na poczet tych kosztów firma wypłaca zaliczki, z których Zleceniobiorcy są rozliczani po zakończeniu każdego miesiąca.

    Przez cały miesiąc pracownicy wypełniają tzw. arkusz kosztów, gdzie wpisują poniesione koszty. Najpóźniej do 3 dnia kolejnego miesiąca Zleceniobiorcy wysyłają do centrali dokumenty księgowe dotyczące poniesionych kosztów. Warunkiem terminowej wypłaty wynagrodzenia za wykonane zlecenia jest wpłynięcie do centrali firmy tych dokumentów oraz ich zgodność z wypełnionym arkuszem kosztów.

    Aby aplikować wyślij CV na adres rekrutacja@quantacars.pl lub kliknij guzik poniżej:

    Quanta

    Nasze samochody

     Toyota Aygo X
    dzień Od
    110zł
     Toyota Yaris
    dzień Od
    110zł
     Toyota Corolla
    dzień Od
    115zł
     Toyota Yaris
    dzień Od
    115zł
     Toyota Corolla
    dzień Od
    115zł
     Seat Arona
    dzień Od
    125zł
     Seat Arona
    dzień Od
    135zł
     Seat Ateca
    dzień Od
    145zł
     Mercedes A
    dzień Od
    160zł
    Fiat Fiorino
    dzień Od
    160zł
     Seat Ateca
    dzień Od
    160zł
     Transit / Boxer [L3H2]
     Volvo XC40
    dzień Od
    255zł
     Mercedes GLC 4x4
    dzień Od
    305zł
     Ford Transit Custom
    dzień Od
    400zł
     Toyota Proace Izoterma
    Mercedes GLE
    dzień Od
    420zł